pátek 4. března 2016

Rozkošná laňka pózuje

Ahojky! Dnes tu pro vás mám fotky Isinky, kterých se v mém mobilu nachází opravdu hodně! Myslím, že nemá cenu to nějak okecávat.Možná jen napíšu, že fotečky jsou nafocené uvnitř, s pozadím jaké jste mohli vidět v článku, kde jsem vám o Isi poprvé řekla.

























































































Určitě mi názor na fotky napište do komentářů.:)

5 komentářů:

  1. Moc pěkné a originální! Musela ses s Isinkou skvěle vyřádit! :) :D Už jsem fotky předtím viděla ve videu. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Děkuju moc!:3 Jsem ráda, že sleduješ i můj YT kanál.:)

      Vymazat
    3. Jj, i když tam nemám odběr a podívám se tam spíš občas.

      Vymazat
  2. Jak inspirativní! Je nádherná :D! Dala jsem na tvou radu a...koupila si ji :D! Je boží (!), zítra si ji dám na blog :).

    OdpovědětVymazat