středa 9. března 2016

Moje Monster a Ever parta

Ahojky!Dnes tu pro vás mám trochu jiný článek, než jste na mém blogu doposud našli.Rozhodla jsem se, že vám představím celou moji (malou) sbírku MH a EAH. Točila jsem o ní i video, na které se můžete podívat na kanále Charlotte Flowernight.(Taková reklama tady xD)
A teď...



...Se podívejte jak vypadá má sbírka.:) Panenky jsou řazeny od data, kdy jsem je dostala nebo koupila.




MONSTER HIGH




Abbey Bominable-Skultimate Roller Maze
CENA: -
OBCHOD: -
DATUM: 24.12. 2014


Clawdeen Wolf- Save Frankie
CENA: 349,-
OBCHOD: Pompo
DATUM: (tohle si zrovna nepamatuju)

Cleo de Nile- Gloom & Bloom 
 CENA: -
OBCHOD: -
DATUM: 21.2.2015 (na můj svátek)



Toralei Stripe- Cat Tastrophe- Power Ghouls
CENA: 349,-
OBCHOD: Dráčik
DATUM: 22.4.2015


Gigi Grant- Freaky Field Trip
 CENA: 349,-
OBCHOD: Dráčik
DATUM: 7.7.2015


Jinafire Long- Gloom & Bloom
 CENA: -
OBCHOD: -
DATUM: 9.11. 2015 (na moje narozky)


Nefera de Nile - Boo York, Boo York
 CENA: 399,-
OBCHOD: Pompo
DATUM: 22.1. 2016


Isi Dawndancer - Brand Boo Students (Basic)
CENA: 749,-
OBCHOD: Dráčik
DATUM: 24.2.2016


EVER AFTER HIGH




Raven Queen - Thronecoming
 CENA: -
OBCHOD: -
DATUM: 23.6.2015 ( za vysvědčení)




Ashlynn Ella & Hunter Huntsman - Basic
CENA: 499,-
OBCHOD: Dráčik
DATUM: 15.8.2015


Tak to je celá moje sbírka panenek.:) 
Máte nějakou stejnou jako já?Chcete nějakou?










4 komentáře:

  1. Pěkný článeček. Z tvých monsterek nemám ani jednu ve stejné edici. :D A Neferu nemám vůbec. Ale přeju si ji. Ash s Hunterem mám taky a koupila jsem si je 26. srpna 2015, takže ,,chvilku" po tobě.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek. Já mám z tvých monsterek stejnou Toralei a z everek Huntlynn.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná sbírka! Já mám Jinu a Isi a z everek nikoho :D...

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná sbírka. Máš stejnou Abbey: D

    OdpovědětVymazat