pondělí 28. března 2016

Jina,Isi a velikonoční vajíčka

Ahoj!Přeju vám všem veselé Velikonoce!Omlouvám se, že jsem teď nebyla moc aktivní.:/ Ale během týdne jsem nafotila spoustu fotek, takže teď se podívejte na velikonoční.Fotila jsem je u babičky,protože doma vajíčka nebarvíme.Dnes možná vydám ještě jeden článek s fotkami Toralei nebo Jinafire.:)

















 Srry za tu kvalitu, ale spěchala jsem :D






Všechna vajíčka.:)

Máte také velikonoční fotky s MH nebo EAH?


5 komentářů:

  1. Pěkné fotečky, zajímavé, hlavně ta předposlední. :D Já tentokrát velikonoční fotky nemám, víceméně. Pokud se za velikonoční fotky nepočítají ty se Cerise, Maddie a Raven. :D Ale tam je jen asi na dvou fotkách vidět velikonoční výzdoba.

    OdpovědětVymazat
  2. hezounké, Velikonoční atmosféra z nich přímo sálá :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Hezounké,mám taky fotky s mh na Velikonoce

    OdpovědětVymazat