středa 23. března 2016

Nefera na výletu 2. část

Ahojky, dnes tu mám druhou část foteček půvabné Nefery.Je jich zase docela hodně, ale to snad nevadí.:)
Nevím, co k tomu ještě dodat,takže šup prohlížejte fotečky!:D
Oddělovač vytvořila MH Zuzka

















Nesnáším nezaostřené fotky -_-



To slunce bych v určitých chvílích nejradší katapultovala na druhý konec vesmíru!
*Vesmír má konec?*































Tady jsem prostě musela vyfotit Isi v Pompu, protože to byla úplně první, kterou jsem viděla naživo.:3
 Teď mě tak napadá,co je to za edici a monsterku?(Pravý dolní roh)


Následující fotky jsem vyfotila v obchodním centru.Tomu záhonku nešlo odolat.:D




...



Umm...















Chci se omluvit za horší kvalitu posledních fotek.(Těch z tohoto obchoďáku).Ale chtěla jsem to rychle nafotit, aby na mě všichni nekoukali. :D



5 komentářů:

  1. Moc hezké fotky, ikdyž někde bych se bála, že Nefera spadne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždycky jsem ji nějak přidržovala.:)
      A děkujů.:3

      Charlotte F.

      Vymazat
  2. Krásné :D! Já bych se ji bála nosit kamkoliv daleko od baráku :D...ten záhonek v obchodním centru je vážně kouzelný :).

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! Já teda nikdy v Pompu Isi neviděla : (

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou celkem pěkné, nejsou špatné. Ten záhonek vypadá moc pěkně. Jinak ta monsterka vpravo dole patří mezi Fright-mares, snové kentaurky, a jmenuje se Aery Evenfall. :) Ještě jsem je nikde v kamenném obchodě neviděla. Kdysi jsem Aery i kreslila.

    OdpovědětVymazat