úterý 29. března 2016

Dračice na průzkumu

Ahojda!:D Tak co první den školy po Velikonocích?Já se musím přiznat: Usínala jsem.xD Vůbec mě to tam nebavilo a nejradši bych sedla na holuba,co zrovna pochodoval při dějáku po parapetu, a uletěla někam, kde jsou prázdniny.:D Ale nakonec jsem to nějak přežila a teď konečně můžu dát článek na blog!:)
Jinak, zítra jedeme do Hradce Králové do divadla na představení Kytice, takže vám sem potom kdyžtak napíšu, jaké to bylo. A teď mi došlo, že jsem vám ještě neřekla o tom představení 'A je to v pytli!', na kterém jsem byla s mamkou v sobotu.Už jsem ho sice viděla v roce 2013, když jsme na něm byli se školou, ale nešlo odolat!Musela jsem mamku přesvědčit, abychom šly.:D Bylo to úplně mega super!Máme u nás v divadle fakt dobrý herce.:) (Nojo, musím naše město vychválit až do nebe.xD)

Asi jste si všimli, že jsem dneska hoodně ukecaná.A pochybuju, že vás ty moje kecy zajímají.:'D Tak se radši podívejte na fotky z neděle, které jsem fotila na chatě na louce.Při té příležitosti jsem taky natočila příběh s Isi, Jinafire a Toralei, jejíž fotky vám dám do dalšího článku.:)
PS:Příběh můžete najít na mém YT kanále.

PRO LEPŠÍ KVALITU SI FOTKY ROZKLIKNĚTE.;)








































Ta bílá skvrnka v pozadí je pejsek bráchovy holky.:D









Taky je u vás tak nádherně?:)

4 komentáře:

  1. Krásné fotky! Ta škola mě taky dost štve : \ ale co s tím. Venku je nádherně a my se musíme učit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se zrovna teď letím učit matiku...je to safra těžký a nudný -_-

      Vymazat
  2. Nádhera! Jinu mám taky a jé báječně fotogenická :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Fotečky jsou moc pěkné! Zvlášť mě zaujaly některé u toho stromu a 5. od konce, to je moc zajímavá póza! Hmm, možná se na ten příběh podívám.

    OdpovědětVymazat