pátek 1. dubna 2016

Superhrdinka Toralei (ne)zachraňuje

Ahoj!Tak jsem tu zas a mám tu ty fotečky Tori.:) Nic zajímavého se za týden nepřihodilo...Eh!Vlastně jo!Dneska učitelka na Čj určovala, kdo si vezme další výklad.A hádejte co?Vzala to podle abecedy a od těch, kdo měli na pololetní vysvědčení 1 z češtiny.A to jsem já a ještě dvě holčiny.Fakt super. -__- Takže na čtvrtek si musím připravit výklad na 10-15 minut.:/ Asi si vezmu jako téma rovnátka...Přece jen, mám s nimi zkušenosti!:D
No, pochybuju, že vás tohle zajímalo.xD Tak se radši podívejte na ty fotky.:) Jsou teda taky z neděle.V příštím článku budou fotky nejspíš Isi, které jsem fotila před dvěma týdny.

























Fotilo se naprosto úžasně!Bylo táák krásně!Jsem si sedla v pohodě v tričku na trávu a opalovala se.:D
V neděli má být zase pěkně, takže pojedeme nejspíš na chatu a já tam budu fotit moji novou monsterku.:3
...
Jejda!Jsem se trochu prokecla...Hihi.:P :D

Svoje názory na fotky pište do komentářů jako vždy, prosím.:)


4 komentáře:

  1. OMG!Ty nakonec máš novou Monsterku?Těším se !!

    OdpovědětVymazat
  2. Nová Monsterka...: D
    Fotky jsou hezké. Ta třetí a čtvrtá je moc krásná.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni nádherné a originální fotky a pózy!!! Jé, nová monsterka...hmmmm, tak to už se těším :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit. Já bych takové pózy nevymyslela! Hodně se mi líbí například hned druhá a třetí fotka. A taky ta, kde má Torča (nějak jsem si oblíbila tohle oslovení :D) sundanou škrabošku a drží ji ve svých drápcích. A ta poslední je taky nádherná!! Jsem docela zvědavá, jakou máš novou monsterku. U mě to pravděpodobně bude v nejbližší době spíš everka. :D

      Vymazat