středa 20. dubna 2016

Příjemná lesní procházka s Isi

 UPOZORNĚNÍ: ABYSTE MOHLI ROZKLIKNOUT TENTO ČLÁNEK, MUSÍTE BÝT OPRAVDU DOBŘE NALADĚNÍ NA PROHLÍŽENÍ FOTEK!

  Ahoj!Po delší době se znovu hlásím.Docela jsem se vypsala v minulých článcích, takže pro vás nic extra nemám.Pouze další fotky!:D (Nedivila bych se, pokud byste jich měli už plné zuby...Ale nápady na články nějak nepřicházejí.)
Tentokrát to jsou fotečky Isi, které jsem fotila cca před měsícem v lesíku.:)

Doporučuji fotky rozkliknout, ať nejezdíte několik minut kolečkem myši dolů jako blázni.:DD




















Tahle fotka je rozmazaná schválně.Má symbolizovat Isi, houpající se na větvi.:D










Tenhle pařez mě zaujal.:D





Podle mě nejpovedenější fotka z celého focení.





Pokud jste došli až na konec, tak gratuluji.:) :D

Co si myslíte o fotkách?:)


10 komentářů:

  1. No vždyť fotek nových monsterek není nikdy dost, že (alias můj případ s Lornou :D)? Zvlášť, když je tak fotogenická jako Isi! Nádherné fotky, tentokrát ses u některých opravdu překonala, fakt smekám za nápady, pózy a fotky mají i kvalitu! No, u nejhezčí fotky bych trochu odporovala. Nemůžu si vybrat, spousta fotek je nádherných! Isi to sluší na všechny způsoby! :D He, a já si říkala, že ta fotka je moc rozmazaná na to, aby to nebylo schválně. :D Efekt a dojem to budí dobrý. :P :D ;)

    He, už vidím moje rozhodování, koho si v nejbližší době koupím: Posea, Kitty, Posea, Kitty, Posea? NUTNĚ potřebuju mít někoho z řecké mytologie a z moře! Kitty? NUTNĚ potřebuju mít dalšího divoříšana!! Ne, Isi! :D xD

    OdpovědětVymazat
  2. Páni! Ty fotky jsou úžasný§ Mě asi nikdy neomrzí tvoje fotky :D! Ta 9. je boží, a taky ten pařez a taky asi 4 další fotky minimálně jsou absolutně skvostné :D!!! Nepřeháním, opravdu se mi moc líbí :). to se muselo nahrávat asi tak hodinu, ne? Taková fůra :O!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimochodem, už jsem včera konečně přidala nový článek :D!

      Vymazat
  3. Krásné fotky! Isi mám koupenou,ale rozbalím si ji až na narozeniny. Jinak moc se mi líbí ta fotka,jak je Isi na stromě.

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou pěkné :) Isi je nádherná panenka !

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky. Isi to moc sluší a mně se začala hodně líbit, ale jako panenku ji zatím nechci. Jinak, nechtěla bys ses u mě zapsat do Affs?

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju iso zítra ji dostanu koupená z ebay za 6000

    OdpovědětVymazat