sobota 23. dubna 2016

Návštěva Tesca

Ahoj lidi!
Dneska tu mám článek, který považuju za trochu oddechový.Proč?Nemusíte se soustředit na fotky!:D
Byla jsem odpoledne s mamkou v Tescu a měli tam ohromné slevy!Až 50% :O
Tak jsem se rozhodla dát vám sem, jaké Mh a Eah tam měli a za kolik.(Budu uvádět ceny PO slevě.)
Jdeme na to!:)
Ever after high


Enchanted picnic - cca 249,-
                             - pouze Raven Queen

Sugar coated - 199,-
                       - pouze Cedar Wood

Basic - cca 199,-
          - C.A. Cupid, Kitty Cheshire, Duchess Swan


Monster high

Picnic casket - 749,-
                       - Frankie & Jackson

Casta Fierce - 349,-

Boo York - 299,-
                - Operetta, Draculaura

Tak to byly zlevněné panenky.U everek si úplně nejsem jistá cenami.Ale přes 300,- určitě nestály.:)
A teď přejdeme k nepříjemné části.Narazila jsem tam na nové mosterky "monsterky".Konkrétně Frankie. Vypadala úplně příšerně!Asi vám už nejspíš došlo, že se nejedná o naší milovanou klasickou Frankie, ale o tu novou zrůdičku.Bez kloubů na rukách...

To je ona...


Doplňků je opravdu hodně.

Jedná se o edici Booo-tique.Ale upřímně: Ten název mi při pohledu na Frankie přijde vtipný.


Ano...Ruce nemají klouby a stehy vypadají jako nepovedené kusy plastu, které se na panenku omylem připevnily.

Nevěděla jsem, že výroba těchto podivností pokračuje.Věděla jsem pouze o těchto:

Začínám silně pochybovat o tom, že se od Mattelu ještě dočkáme plně kloubových monsterek...

Jaký máte názor na tu novou Frankie?Líbí se vám ostatní (v rukou) nekloubové panenky? 



5 komentářů:

  1. Já tu Frankie viděla už dávno a zatím se s těmito ,,novinkami" trápit nehodlám. Hodlám si užívat těch monsterek, které tak miluju-

    No nekecej!! :D Takový slevy! :-O Hmm, že bych si koupila Kitty a Duchess? :D Počkat, nebydlíš doufám třeba v Praze, ne? Protože to by u nás takový výběr asi nebyl...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, v Praze nebydlím.;) A naše město zas ták velký není, takže u vás bude možná větší výběr.:D

      Vymazat
  2. Tyvogo! Casta za 349,- :O! Kdybych tak měla prašule...No, tak o těch nekloubových vím a nelíbí se mi, a doufám, že budou kloubové vyrábět dál :).

    OdpovědětVymazat
  3. OMG!!! Kitty za 2 stovky? To jsou opravdu velké slevy.

    OdpovědětVymazat
  4. Yay,takové slevy! Koupila bych si Castu...jenomže teď mám jen stovku. Grrr...

    OdpovědětVymazat