čtvrtek 7. dubna 2016

Fotky Isinky :)

Ahoj!Dneska mám tu nejlepší náladu za tento týden!:3 Jsem nehorázně šťastná!!!A to ze dvou důvodů:
1) Dostala jsem 1 z výkladu!!!!:33333 (Ne,nechlubím se.)
2) Když jsem se dneska podívala na YT, čekalo mě nesmírné překvapení.Dvě holčiny pro mě natočily videa.Ani si neumíte představit, jak mě to potěšilo!Úplně mi zaslzely oči...Netušila jsem, že pro své odběratele tolik znamenám, že si udělají čas a natočí video, jen proto, aby mi udělaly radost.:'3
Jsem za to skutečně moc moc moc vděčná!<33

A teď, po vyjádření svých pocitů, se vám chci fakt omluvit za svou dlouhodobou neaktivitu. Ve škole toho máme nad hlavu.:/ Omlouvám se.:(

Nyní se podívejte na fotky Isi (už zase xD) , které jsem fotila někdy v březnu.:D

Fotky si pro lepší kvalitu roklikněte!:)






































Omlouvám se za kvalitu některých fotek, ale na mobilu vždy vypadají na HD...


4 komentáře:

  1. Fotky jsou moc hezké! Hlavně ta s Jinafire.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Ta s tím kozím výběhem je legrační - prima nápad, něco tak vtipného se ve focení objeví jen málokdy :D! Zároveň se mi asi líbí nejvíc :).

    OdpovědětVymazat
  3. Isinka je vážně krásná, až ji jednou budu mít (a že si ji pořídím!!), tak ji určitě budu taky hodně fotit. Jo, Kája má pravdu, že ta s cedulí u kozího výběhu je vtipná. :D Moc se mi líbí například 9. fotka odspodu, kde Isi leží na trávě. A taky 6. fotka shora. Jina mě docela překvapila. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Kráne a hlavne kvalitné fotky! Isi to pristane. :)

    OdpovědětVymazat