čtvrtek 14. dubna 2016

Clein nový image

Ahuj!:3
Minulý víkend jsme byly na chatě a mě dost štvaly Cleiny vlasy.Na fotkách vypadaly divně.Tak jsem se rozhodla jí komplet přečesat.Sundala jsem jí čelenku, rozpustila copánek a znovu nasadila čelenku.Myslím, že teď vypadá o něco líp.Posuďte sami.:)












#SelfieWithCatrine :D


Původní účes


5 komentářů:

  1. Krásná Cleo! Ten předělaný účes je asi hezčí...

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou úžasné, ten první účes se mi ale asi líbil víc :).

    OdpovědětVymazat
  3. Clawdia a Honey15. dubna 2016 v 7:13

    Cleo je moc hezká , a fotky taky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se asi Cleo líbila víc předtím, teď jí vlasy trošku odstávají po stranách. Ale fotky jsou zajímavé, originální a moc pěkné. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky. Mně se Cleo víc líbí asi teď, moc jí to sluší.

    OdpovědětVymazat