neděle 10. dubna 2016

Infíííčko :D

Tak ještě jednou ahoj!
Mám tu pro vás pár informací.
1) Na Ulož.to jsem našla film Great Scarrier Reef v češtině a slovenštině! (Jop big blesk.xD)
    Tady kdyžtak máte odkazy:
http://uloz.to/xCXCjGjH/monster-high-velky-barierovy-utes-2016-cz-dabing-avi   ČESKY

http://uloz.to/x3rMnutR/monster-high-velky-barierovy-utes-cz-sk-dabing-animovany-usa-2016-id-154291-mkv                                                                                                                      SLOVENSKY

2) Nevím jak teď budu aktivní, protože ve škole mě to nehorázně štve a písemky nepřestávají...
3) Mám v počítači spoustu fotek, tak až se to v budově zkázy uklidní, všechny vám je sem dám!(I když mi to možná zabere několik let...xD)
4) Kdo sleduje můj YT kanál, tak ví, že mám pauzu.Nechci to samé udělat i s blogem, takže youtube bude muset chvilku počkat. (Promiňte lidi.:( )
5) V jednom videu jsem říkala, kde mě můžete kontaktovat a tak jsem se rozhodla dát i sem mail a hangoust.
6) To je vše.:)

MAIL: frankousek22@seznam.cz
HANGOUST: Charlotte Flowernight




6 komentářů:

  1. Heh, vím, co je to škola. Umí být pěkně otravná. :D Zrovna jsem se učila příraz, ale podívám se na tvůj blog a co nevidím: 2 články!! ,,Stihnu si je přečíst? Nee, bohužel budou muset počkat na zítřek..nebo pozítřek, zítra jsem doma pozdě." Ale nakonec jsem si přečetla ten s Catrine a nedalo mi to a přečetla jsem si i tento. xD

    No a pozítří píšeme z přírazu na dvě soustavy (trávicí, vylučovací) a zdravou výživu a co já borec jsem se naučila? He, asi jednu a půl strany ze sedmi. No jo, ještě mám zítřek (díkybohu!!), ale to se vrátím v 7 hodin, po výtvarce.

    Ach, jsem já to ale magor! xD

    Jinak film GSR jsem dřív viděla anglicky a včera i česky. (Jej, já to našla dřív než ty. :D xD) Kala byla suprová a Peri a Pearl působily celkem srandovně, jak se mezi sebou dohadovaly. Ale stejně první dojem z anglické verze byl nejlepší. Teď už mě to tak nestrhlo. Ale stejně se film moc povedl! Poseu si plánuju pořídit a možná i Kalu a možná i Peri a Pearl.

    OdpovědětVymazat
  2. Che ta škola - ti magoři si asi myslí, že jsme roboti, jinak si to přetěžování neumím vysvětlit :P!
    JInak GSR jsem viděla v AJ a líbil se mi, takže už se na něj zatím v češtině asi koukat nebudu, ale je fajn, že už vyšel :D.
    Zrovna když jsem se podívala na jedno tvé video dáváš pauzu - jaká ironie! No co, není to na vždy, ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš!Chceš mi přivodit infarkt?:D Jasně,že to není navždy.Do konce života bez YT bych to nedala.:D
      A stejně asi zítra tu pauzu zruším.:)

      Vymazat
  3. Už to mam davno stiahnute
    Nikto

    OdpovědětVymazat
  4. Jej,filmek si stáhnu! Jinak ta škola mě taky pěkně štve :\

    OdpovědětVymazat