neděle 10. dubna 2016

Ma nouveau poupée Catrine DeMew aneb Moje nová panenka Catrine DeMew :3

Ahoj! Ten nadpis je francouzsky z jednoho prostého důvodu: Cat je z Francie!:DD
Jsem z ní úplně nadšená!Mám ji doma už delší dobu, ale  nějak jsem neměla náladu psát to na blog.Je z edice New scaremester. Koupila jsem ji v Dráčiku za 249,- :) Hrozně dlouho jsem Catrine sháněla a musela jsem si ji prostě vzít!Je naprosto úžasná.:3 Má za sebou už několik focení, tak se příště můžete těšit na fotky.:)
Mimochodem: Mohli jste poznat o jakou Mh jde, když jsem si na cenu u Karolí Kůrkové přála Catrine.:D

A teď už fotky.  Ještě chci dodat, že jsem se totálně zbláznila do Slzy.:33 Předtím mě jejich písničky moc nezaujaly, ale od té doby co jsem si trochu hodně zamilovala Hoggyáše (<3), mě nějak ty jejich písně chytly.:D Sice Hoggyho sleduju delší dobu, ale ti moji oblíbení youtubeři se pořád mění.Minulý týden Kovy a teď Hoggy.xD
A tím pádem u mě vede i Petr. Včera jsem si skládala od 14:00 do 19:00 puzzle-500 dílků.Ještě to nemám.xD Na konci článku budete mít fotečku, kolik jsem toho složila.:D No a k tomu jsem si celou tu dobu (5 hodin!) pouštěla pořád dokola písničky: Celibát, Katarze, Fáze pád (ta má boží klip!),Lhůtu záruční a Vstříc nekonečnům. A jednou i Beauty vochechuli od Kovyho...xD
A je velmi pravděpodobné, že teď při psaní tohoto článku také poslouchám Slzu...Hihi :) :D

Ehm...Hodně velká odbočka od Monsterek...

Tak pokud jste dočetli to moje citové vyznání, můžete si prohlédnout fotky Catrinky.:33
Jinak, dneska vyjde ještě jeden info článeček.:)




Fotky si pro lepší kvalitu rozkliněte!









A malý bonusek: Fotky z Catrinina prvního focení!:)

















Máte tuto Catrine taky?:)

A tady moje šesti hodinové dílo!:DD


7 komentářů:

  1. Srry mělo tam být u té poslední fotky pěti hodinové.:D

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju! Nedivím se ti, že jsi z ní nadšená, já taky byla, Catrine rozhodně stojí za to, je moc roztomilá a slaďoučká a navíc malířka! Já miluju kreslení! ♥ Hej, další fanoušek Slzy! :D Já momentálně poslouchám spíš covery od Dove Cameron a Ryana McCartana, skladby z Pirátů z Karibiku, anglické písně a tak. Ale také jsem jejich fanynka a mám doma i CDčko. Ten klip u Fáze pád se mi moc nelíbil, přišlo mi to takové divné, netématické. Ale píseň je to skvělá!

    No, taky poslouchám někdy celé dny nebo minimálně (:D xD) celá odpoledne hudbu, takže se ti vážně VŮBEC nedivím. Momentálně poslouchám Piráty z Karibiku... úžasná skladba!!

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k nové mosterce! Catrine je boží,taky si ji možná někdy koupím.

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, super! Catherine mám taky a je úžasná :D! Fotky jsou dokonalé, moc se mi líbí Cat a květiny :)...a pět hodiin...ne v kuse, že ne? :O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc!:3
      Jop v kuse.😊 No co?Lepsi nez se učit :DD

      Vymazat
  5. Tiež ju mam



    Nikto

    OdpovědětVymazat
  6. Moc gratuluju. Tuhle panenku ještě nemám, ale rozhodně ji chci.

    OdpovědětVymazat