neděle 20. března 2016

Isinka na scéně!

Ahoj!Tak se po docela dlouhé době zase hlásím.Bylo toho na mě teď nějak hodně.Dala jsem si dokonce pauzu s YT. Nechci ovšem to samé udělat s blogem, a tak tu pro vás mám fotečky!Ano,zase.
Ve čtvrtek bylo ale tak krásně!A v pátek taky.Nešlo odolat a já jsem zkrátka musela vytáhnout Isi.:3
Podívejte se na další snímky této okouzlující krásky.:)
PS: A omlouvám se za rozevláté vlasy, ale foukal trochu vítr a Isiiny vlasy jsou doslova "nabité elektřinou".:DD
































Svoje názory samozřejmě napište do komentářů.:)


PS: Pokud vás už nebaví fotky s Isi, tak napište!Mám i jiné monsterky.:D

2 komentáře:

  1. Moc pěkné fotečky! To elektrizování vlasů znám, především u Wydowny, té rozfouká vlasy i sebemenší větřík, je to vážně otravné, ale co naděláme? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní fotky, Isi je na nich taková pestrobarevná a výrazná...a krásná :D!

    OdpovědětVymazat