pondělí 7. března 2016

Isi na krátké procházce

Ahojky lidičky!Než si začnete prohlížet fotky, prosím přečtěte si celý článek.:)
Už dlouho tu nebyl Mini deníček a tak jsem se rozhodla občas nějaké pro mě důležité okamžiky zaznamenat do různých článků.A dnes si tedy můžete přečíst co jsem dělala o víkendu a jaký byl dnešní hrozný den.
   V sobotu jsem nic moc nedělala, jen jsem se učila tu nudnou ájinu.(Kterou jsem dneska stejně totálně zkazila -__-)
  Ale neděle byla super! S mamkou jsme šly do kina na Zootropolis, což je podle mě nejlepší animák! Moje nejoblíbenější postava: Nick Wilde :3 Typický lišák.:D Králičice Judy taky super! Pokud váháte nad tím jít na tenhle film, který se může zdát, že je pro malé děti, (ale myslím, že daňové úniky do pohádky pro dětičky nepatří.Nebo jo?), neváhejte! Určitě vás to zaujme stejně jako mě (a moji MAMKU!) :D.
No a dneska, jak už jsem psala, jsem pokazila test z Aj...Nojo, s rýmou se hodně blbě myslí.:/

Ale teď už trochu pozitivní věc!

Před 2 týdny o jarních prázdninách jsem nafotila ještě několik foteček Isi venku. Sice jich je opravdu hodně málo, ale myslím, že kvalitně na tom jsou dobře.:D Pokud byste chtěli, můžu sem dát i fotky z interiéru, které ovšem nemají to pravé "kouzlo".
A už dost keců!































...................................................................................................................................................................

A nakonec tři obrázky Nicka a Judy ;)
ZDROJE:   parody.wikia.com
                    forgehd.com
                    movies.disney.com


Výsledek obrázku pro nick wilde and judy hopps



Výsledek obrázku pro nick wilde and judy hopps

4 komentáře:

  1. Wow, nádherné fotky!! Klidně přidej další fotky, mně to VŮBEC vadit nebude. Vždyť tvoje fotky mají lepší kvalitu než z mého foťáku! :D Ale to se snad brzy změní, pokud už budu mít tu zrcadlovku. :D (To nebylo myšleno ve zlém.) Na ten film už jsem myslím zahlédla v televizi reklamu a ten lišák a králičice Judy jsou na titulce Mateřídoušky, kterou taťka koupil bráchovi.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky! Moc povedené, já jsem Isi fotila venku jen 2 krát, a to jednou z toho vznikly absolutně nepoužitelné fotky a podruhé nijak moc kvalitní :D. Ten film mě celkem zajímá, dá se někde už stáhnout?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!
      Doufám, že taky na blog nějaké Isiiny fotky přidáš.:) Jinak film už jsem hledala taky, ale ještě nikde není.:/
      Kdybych ho někde našla v Čj, tak dám vědět.;)

      Vymazat
    2. Bezva, díky :), dneska snad nějaké ty fotky přidám :).

      Vymazat