pátek 11. března 2016

Moje hodnocení edice MH: Ghoul's Getaway



Takže ahojky!Mám tu pro vás moje úplně první hodnocení nějaké MH edice. Miluju pročítání různých názorů a hodnocení, tak mě napadlo to také zkusit.A pro mou premiéru jsem si vybrala edici Ghouls Getaway. Docela mě totiž zaujala a nějaké Monsterky se mi začínají i líbit.Pokud nevíte o jakou edici jde, rozklikněte si celý článek.:)

V závorce za hodnocením jsou důvody proč panenka ztratila nějaké body.


Jinafire Long




Celkově se mi moc líbí.Botky krásně ladí s šaty, náramky zase s náušnicemi a líčením.Zaujala mě ozdoba na šatech s hlavami těch příšerek, jak byly ve filmu Útěk z Pobřeží lebek.Jmenovali se "tikiové".(Opravdu nevím, jak se to píše xD)
Čelenka celý outfit pěkně doplňuje. 
Jediné co bych vytkla, je podivně sestřižená ofina. Tady to tak možná nevypadá, ale na fotce, kde je sama skutečná panenka, to nevypadá moc hezky.
BODY: 8,5/10 (To má za tu ofinu!:D)

Meowlody



Na obrázcích z internetu vypadá nádherně!Minišaty s kostičkami rybiček zdůrazňují, že se jedná o kočičí slečnu. Boty ladí s detailně propracovaným náhrdelníkem a věncem na hlavě.Ten podle mě docela kazí celkový vzhled.Stejně tak poměrně zbytečné červené náramky na pažích.
Výhoda je, že Meowlody se prodává sama bez svého dvojčete.A nevýhoda, že Pursephone nebyla vyrobena.:/
Celkově je Meow moc hezká, ale jak už jsem řekla, na obrázcích z internetu. Ve skutečnosti se mi vůbec nelíbí její obličej. Vypadá jako šilhavý bulteriér.Což výrazně mění můj názor na ni.
BODY: 6,5/10 (Za ten reálný vzhled, který to celé zkazil.)

Spectra Vondergeist




Nejsem moc velký fanoušek Spectry a ani tahle se mi příliš nelíbí. Pro Spectru jsou typické fialové vlasy, doplňky, oblečení, atd. Růžová vypadá možná trochu lépe, ale není to Spectřin styl. Kdyby alespoň vše ladilo.Jenže: Modré oční stíny se tlučou s vínovo-růžovými vlasy a žlutou čelenkou se světle růžovou květinou. Příliš žluté šaty se na panenku nehodí. Celý outfit obsahuje moc růžové a málo žluté.(Pokud nepočítáme i náramky a ty příšerně velké náušnice.)
Na druhou stranu se mi líbí botky.A to je asi tak jediné.
BODY: 3/10 (Za ty hrozné stíny, nesladěnost a vše co bylo výše zmíněno)


Jane Boolittle

Na Jane se mi líbí vlasy, které mají velmi podivný tvar.A to je právě originální!Modrá barva krásně ladí se rty, náušnicemi, náramkem, páskem a botami. Šaty růžové barvy do celého outfitu také moc hezky zapadají. Stejně tak i žlutý náhrdelník s krásným vzorem.
Celé mi to na Jane přijde jen trochu moc "odvážné".Na plachou holku z džungle se to moc nehodí.:/
Ale propracovanost uznávám.podívejte se na ty detaily!(viz.druhý obr.)
BODY: 9/10 (Za nevystižení charakteru)

Elissabat


Krásná!Moc se mi líbí šaty, jednoduchý účes, detailovité botky,(které by mohly být ovšem trošku do fialovo-černé) a originální náušnice.Jediné co vytknu jsou pro mě zbytečné žluté náramky.Bohatě by stačila čelenka s páskem a dost!Čeho je moc toho je příliš.
BODY: 9/10 (Za ty náramky a nevýrazné botky)

Jaký je váš názor na tuto edici?Chtěli byste nějakou panenku z této edice?Která se vám líbí nejméně a která nejvíce?
Chcete další hodnocení nebo mám zůstat u fotek?:D


10 komentářů:

  1. Taky mám ráda články s hodnocením edicí. :) Celkově tuto edici hodnotím pozitivně, jakožto i nápad. Jinu jsem viděla v obchodě (Dráčiku) naživo a nemůžu říct, že vůbec nechápu, jak se může někomu líbit, ale fakt mě nenadchla. Meowy vypadá na fotkách na internetu pěkně, ale naživo má moc ,,vypoulený" obličej. Trochu jako ryba. :D Ale jinak nápad chválím, je to sice změna oproti normálu, ale není to špatná změna. No, podle mě je spíš nevýhoda, že se prodává bez Purrsephone. Kdo by chtěl mít jenom Meowy bez jejího kočkodlačího dvojčete? Purrsy se totiž sama neprodává. No, Spectra není špatná. Já jsem ty květiny doteď považovala za světle fialové. :D Asi jsem maličko barvoslepá, protože fakt jsou růžové. xD :D :P Boty se mi na Spectře taky celkem líbí, ale jsou až moc vysoké, ten klínek působí maličko přehnaně, na můj vkus. (Né že by se mi nelíbily boty na vysokých podpatcích a klíncích. :P) Jane se mi moc nelíbí, když jsem ji poprvé viděla na monster-lili, tak jsem si myslela, že je to nová monsterka. Fakt - nežertuju. Taky si myslím, že ji moc nevystihly. Ta rtěnka a barva vlasů... Jinak ale díky druhému obrázku má velké plus, protože ty detaily vypadají vážně hrůchvatně!! Nádhera!! Eliss se mi jednoznačně líbí, dokonce kdybych neměla tu svou, tak bych si ji možná i koupila, kdybych na ni někde narazila. Je nádherná! Změna je život a tento outfit a změna Elissabat od čelenky až po paty sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyvogo to je koment! :O! No, abych zhodnotila - prima článek, tohle je mé hodnocení:

      Jina se mi vůbec nelíbí :D, prostě mi přijde, že to není její styl... dám jí tak 3/10
      Meowlody se mi na promo fotkách moc líbí - ale v reálu je fatk tivná, máš pravdu, souhlasím s 6,5 body
      Spectra - pěkné šaty, divné boty, divný obličej, moc růžové - asi tak 4 body?
      Jane je moc hezká, sice ne tak, jako Basic, nebo Gloom bloom party, ale líbí se mi na ní asi všechno ...takže dávám 9,5 bodu
      A nakonec Viperine...noo, není to úplně její styl a připomíná mi Batsy, má divné náramky a prapodivný klínek na botech....ale jinak je pěkná, takže asi 7 bodů...

      Tak, všechno :D!

      Vymazat
    2. Pardon za pravopis, spěchám na blog :D.

      Vymazat
    3. Elissabat, Kájo. :DD Strašně se ti to plete. xD :P

      Vymazat
  2. Mě se asi nejvíc z této edice líbí Meowlody, ale má opravdu divný obličej. Elissabat je hezká, líbí se mi černý melír. O melíry ale naopak přišla Jane.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se z téhle edice opravdu moc líbí Eliss (ona se mi totiž líbí i nejvíc ze všech monsterek :D ). A teda pro Jin body dolů, jalikož mě zklamala ta ofina, ta jí vůbec nesluší. A nejvíce ze všech mě zklamala vždy krásná Spectra, která není krásná ani trochu. Bez urážky - fuj!

    OdpovědětVymazat
  4. A ještě dodávám, články s ohodnocováním rozhodně dávej! (samozřejmě i fotky) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se teda nejvíc líbí Elissabat a Spectra. Hodnocení sem klidně dávej.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký článek, ráda jsem si početla. Nejvíce se mi líbí Elissabat a nejméně Spectra. Určitě napiš takovýhlech článků víc! :)

    OdpovědětVymazat