neděle 28. února 2016

Okouzlující tanečnice poznává svět

Takže ahoj.Dneska byl super den. V půl jedné jsme měly s babičkou a tetou rezervaci v jedné restauraci.Dala jsem si kuřecí steak se šťouchanými bramborami.Mňam! No a potom jsme s tetou neodolaly a objednaly jsme si horké maliny se šlehačkou a zmrzlinou.To bylo tak výborné!:3 Sice jsme se tak nacpaly, že jsme sotva vlezly do auta, ale ta mňamka za to stála.:D
Ve tři jsme šly do kina na tu novou pohádku Řachanda. Nejdřív se mi tam nijak moc nechtělo, ale nakonec jsem si to užila! Nejvtipnější hlášky měl Vladimír Polívka alias Jakub.xD Když to skončilo, odvezla mě teta domů a teď tady sedím a píšu článek.(Nečekané!:D)
Vsadím se, že vás ale zajímá něco úplně jiného.Jo?Ha!Fotky Isinky.To je mi jasné.:D (Tak tenhle řádek dával fakt smysl...)
Nicméně, Isi jsem fotila hned druhý den po koupi. A na ty fotečky se teď můžete podívat a svoje názory tradičně napsat do komentářů.:)


































































































8 komentářů:

  1. Tohle by byl skoro hřích neokomentovat. :D Musela jsi mít super den, o té pohádce jsem už myslím někde slyšela.. :)

    Nádherné fotky!! Fakt moooc krásné. Isi ve tmě vypadá moc hezky. Jak je tam ta její silueta. Tohle jsi taky fotila telefonem? Má teda dobrý foťák, to musím uznat! Máš ještě nějaké fotky Isi? (No jo, já jsem dotěrná. :D) Její fotky se mi nikdy neomrzí, je opravdu okouzlující. :)) Já ji MUSÍM mít! Dřív nebo později.. Ty se fakt máš!!

    Jinak kolik máš vlastně celkem monsterek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :3 <3
      Ano,tyhle fotky jsou taky focené telefonem.Mám pocit, že jak se mu před objektivem zjevila tahle půvabná tanečnice,tak začal pořádně zaostřovat.:D
      Fotek Isi mám ještě hodně,takže je sem určitě dám.:) Musim se podívat,jestli jsou nějaké focené venku,protože většina je z interiéru.Ale to snad nevadí.;)
      A monsterek mám 8 + 3 everky.:))
      ZATÍM mi to stačí...:D

      Vymazat
  2. Ehm,já inteligent.Ten článek jsem psala včera a teprve dneska jsem ho sem přidala.Takze pokud vám prvni čast článku nedávala smysl,tak teď už to určitě chápete :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotečky! Isi je opravdu do-ko-na-lá! Já si ji prostě musím koupit (někdy) :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!:3
      Jo, určitě si ji kup!;) Je úžasná.:)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že jsem na blogu stále tak trošku nováček, tak úplně přesně nevím, co to znamená.Nevadilo by ti, trochu mi to vysvětlit a napsat co přesně to obnáší?:)

      Vymazat
    2. Prostě Affs vzájemně navštěvují své blogy, to je asi celé. :)

      Vymazat