pondělí 1. února 2016

Nerozlučná dvojice v Krkonošské přírodě

Tákže ahojky!
Dlouho jsem se nemohla rozhodnout,jestli sem dám pouze fotky Ashlynn nebo jenom Huntera.Nakonec jsem se dopracovala k tomu,že fotečky budou namíchané.Možná se to nezdá,ale Hunter je velmi fotogenický.:D
 Nicméně,ještě jsem vám chtěla říct,že už jsem konečně zdravá!Takže možná teď budou fotky přibývat více.Ale uvidíme.:D
A teď už Huntlynn.:)
 PS:Omlouvám se,že na nějakých fotkách je vidět ruka nebo jsou trošililinku mázlé,ale v tu dobu jsem měla nový mobil přibližně 3 dny.:D






































 #Selfie 




3 komentáře:

  1. Pěkné fotečky. Některé se mi docela líbí, jiné se mi líbí docela dost, některé ne. Ale tvůj mobil stejně kvalitně nebo kvalitněji (samozřejmě když to neroztřepeš) než můj foťák. :D Už se těším, až budu mít zrcadlovku, ale to asi ještě potrvá. Jinak to jsi fotila na nějakém výletě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc.:) Snažím se je zaostřovat co to jde,ale tyhle jsou už starší.Teď myslím,že jsem se už naučila fotit trošku lepší fotky...:D
      To jsem fotila když jsme byly já a mamka o prázdninách v Krkonoších na 3 dny.:)

      Vymazat