neděle 24. ledna 2016

Vlkodlačice Clawdeen pozuje :)

Ahojky!
Strašně moc mě mrzí,že nemůžu jít ven fotit.:/ Konečně je venku pořádný sníh a já trčím v posteli.Tomuhle se říká NESPRAVEDLNOST! Nicméně mám novou monsterku.:3 Ale o té až v dalším článku.Dneska jsem se rozhodla vás zase trochu navnadit na to jaro.:D Takže tu máme fotečky Clawdeen,které jsem pořídila (jako skoro všechny ostatní) u nás na chatě.:)  Bude jich trochu víc...:D
Určitě mi napište jak se vám fotky líbí.:)
PS: Pardon,že skoro za každou větou je smajlík...Ale přijde mi to sympatičtější.:D













































 Clawdeen je hrozně moc fotogenická.:3















Změna outfitu?:D

NEKOPÍROVAT!!!

2 komentáře:

  1. Krásné fotky, Clawdeen to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  2. Fotečky jsou docela pěkné, ale Clawdeen samotná se mi nelíbí. Heh, jo, občas taky dost používám smajlíky. :D :-P Výjimkou jsou dlouhé články ,,na zamyšlení" a dlouhé deníčky.

    OdpovědětVymazat