neděle 3. ledna 2016

2.část foteček z jara s Toralei :)

Ahojky!
Tak jak jste si užili prázdniny?Já moc ne...Totiž,já jsem se nějak nemohla naladit na tu vánoční atmosféru.Bez sněhu to prostě nejsou pravé Vánoce.Prázdniny bych si ještě dala tak...Řekněme měsíc.:D
Zítra se mi do toho "domu zkázy" vůbec nechce!Zase ty protivný učitelky,učitelé,trapný kecy kluků,(kteří mi někdy připomínají opožděný zombie s IQ level: dutá okurka) a hlavně: (M)UČENÍ!! Brr...Já tam nechci!!!

No,ale než tady začnu psát ubrečený a naštvaný smajlíky,radší se podívejte na další fotky.:)
Slibuju vám,že příště to už opravdu Tori nebude.:D


















































2 komentáře:

  1. Většina fotek je opravdu nádherných!! Je vidět, že je to focené v krásné přírodě a tahle Tori je očividně hodně fotogenická.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!Jsem strašně rádá,že se fotky líbí.;)
      Jj Tori je na focení fakt skvělá.:)

      Vymazat