sobota 2. ledna 2016

Toralei si užívá jara :3

Ahojky!
Tak tu pro vás mám další článek.Ano,zase fotky. :D Tentokrát z jara.V té době jsem opravdu hodně fotila takže teď vám sem dám první část jarních foteček ať se na to jaro trochu naladíte. :D
Jinak včera u nás sněžilo a já doufám,že troška toho sněhu vydrží až do zítra,protože chci nafotit nějaké zimní fotky.Na ty se také můžete těšit.:)  A teď už dost keců a jdeme se podívat,jak si Tori užívala jaro.

Napište mi prosím vaše názory na fotky dolů do komentářů :)




































 Tahle fotka se mi fakt líbí.:)
















4 komentáře:

  1. Moc krásné fotky, obzvlášť ty první fotky jsou nádherné! Tahle Tori je nádherná, já mám Toralei Coffin Bean.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za tvůj názor.:3 Fakt si toho cením,protože ty fotíš nááádherně.:)
      A Tori Coffin Bean je taky úžasná.Mně se na ní strašně líbí ta ofina a ty ruce.:) :D

      Vymazat
  2. Moc krásné fotky. Nejvíc se mi líbí fotky na stromě a u žluté kytičky.Tuhle Toralei mám taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky, ale mě se stejně nejvíc líbí ty úplně zatavlé! :)

    OdpovědětVymazat