čtvrtek 21. ledna 2016

Pozastávko + Mini deníček #2

Takže ahojky!
Strašně moc se omlouvám za mou neaktivitu.:( Máme toho hodně ve škole a navíc jsem teď nemocná.V pondělí už půjdu do školy,ale článek vydám asi až to bude volnější.Zkrátka:
Myslela jsem,že na blogování budu mít fůůůru času...Spletla jsem se.Nemám čas dávat fotky,psát články a ještě k tomu natáčet na YT. Teď je pro mě důležitá škola.
Neznamená to,že s blogem končím!Jen si potřebuju dát hodně dlouhou pauzu.Snad vám to moc nevadí.:)

To byl menší úvod a teď ten deníček:

Celý minulý týden mi nebylo nic moc.Ve čtvrtek jsem už byla taková unavená a v pátek jsem do školy už nešla.Celý víkend jsem proležela a v pondělí přišla doktorka.Předepsala mi asi 4 léky.xD Tak mamka suverénně koupila jen 2.:D (Přece ze mě nechcete mít narkomana ne?). V úterý to bylo lepší,ve středu taky,ale když vstanu tak mám zase záchvaty kašle...No jo.Bronchitida...
Dneska sedím u PC a píšu tenhle článek+jsem se dívala na stránky Dráčika,jestli nemají konečně ve slevě Neferu Boo York.(Ne nemají). A Isi tam taky není.:(

Za chvilku se půjdu učit tákže PÁPÁÁÁ!:)




Moje milovaná Gigi :3

Žádné komentáře:

Okomentovat