středa 17. února 2016

Kovová Toralei

Ahojky!Moc se omlouvám za mou neaktivitu, ale neměla jsem čas a ani náladu na blog.Předevčírem jsem vyráběla takový obleček pro Toralei z magnetických kuliček.Moc se mi to líbí, ale Tori je potom hodně těžká, takže jsem ho už vyměnila za látkové šaty.Doufám ,že se vám fotky budou líbit a určitě mi napište názor do komentářů.:)











A tady je i Neferka :3






































Chci se omluvit,že některé fotky nejsou tolik zaostřené,ale na PC je kvalita horší než na mobilu.

4 komentáře:

  1. Krása, super nápad! A ty kuličky se na sebe prostě ,,přicucly" (:D) nebo se do sebe nějak zasouvaly? Tori to moc sluší. Líbí se mi 7. fotka. Jinak je to opravdu supr nápad! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty kuličky jsem jako dlouhý "magnetický provaz" omotávala nejprve kolem hrudníku a potom i kolem boků.Ty ramínka jsem přidala dostatečně aby "tričko" drželo.:)
      A moc děkuju :3 :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, to je bezva nápad :D! Jo, vypadá to skvěle :).

    OdpovědětVymazat