neděle 21. února 2016

Dcera Popelky nejen u vody

Ahojky, mám tu pro vás další várku fotek, tentokrát pouze krásné Ashlynn. Fotky jsem fotila včera ještě s Neferkou, tak ty vám sem dám příště.:)
Jsem tak ráááda, že už máme prázdniny!Zítra půjdu fotit, v úterý jdu ke kámošce a ve středu jedeme do Brna!Už se strašně těším!Chci si tam vzít nějakou monsterku nebo everku na focení, takže se můžete těšit na fotečky.
Ale to už předbíhám.Teď se podívejte na fotky okouzlující Ashlynn.:)

NEKOPÍROVAT!





































U některých fotek se omlouvám za ty rozlítané vlasy. : / 






















Budu moc ráda, když mi svůj názor na fotky napíšete do komentářů.:)

7 komentářů:

  1. Jako celkem obvykle se mi některé fotky líbí, jiné zase ne. Každopádně Ashlynn je moc krásná a kouzelná a moc se mi líbí 2., 3. a 7. fotka.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, opravdu úchvatné a okouzlující fotky :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Páni , zase okouzlující fotky Ashlynn!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky, podle mě hezčí, než ty Nefeřiny. Už se docela zlepšuješ. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!Ono to asi dělá to, že Ashlynn je na fotkách taková přirozenější.:)

      Vymazat