pátek 26. února 2016

Nová Monsterka!:333

Tákže ahoj!Jsem tu zase a mám strašně velkou radost!Jak jsem psala, že jsme byly s mamkou v Brně, tak jsem nafotila docela dost fotek Neferky, které sem dám v příštím článku. Ale teď to hlavní:
Byly jsme v Dráčiku, ale Catrine DeMew ani Frankie basic tam neměli.:/ Zato tam byla nová edice Great Scarrier Reef, Ghoul's Getaway a spousta dalších.Potom jsme zašly do Pompa, kde byla.....ISI DAWNDANCER!!!! Ale stála 799,- což mi přišlo hodně a mamce taky.:/ Ještě jsme navštívily Sparkys, kde samozřejmě nic neměli. A nebyl by to správný výlet bez navštívení památek atd.
Když jsme přijely domů, vedle nádraží máme Albert a v něm Dráčik, takže jsme tam ještě zašly.A hádejte co?Koupila jsem si tam Monsterku!:* A jakou? No přece...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Isi Dawndancer :3
Naprosto mě to ohromilo, že ji tam také měli!Stála 749,- Kč,ale já jsem měla od Vánoc dárkovou kartu na 500,- a mamka mi doplatila zbytek.Už jsem Isi držela v ruce, ale najednou mě napadlo: Bude fotogenická?Nemám si koupit Catrine?....Ehm, moje pochybnosti forever.:D
Nakonec jsem si ji vzala a jsem strašně ráda!Je naprosto dokonalá!Má úplně cute očička.:3 A to oblečení je bomba!:3                      I LOVE HER!<3

No a teď už fotečky.:)



















V tu chvíli jsem byla tak nadšená,že jsem ten mobil totálně rozklepala.xD

Aww :33
Naprosto dokonalé líčení,malba na obličeji a kouzelné oči.Vlasy jsou krásně jemné a husté.Ta čelenka jde sundat a stejně tak i ty parohy a tričko.



Kabelka je opravdu velká a jde otevřít.
Pod tričkem má Isi "kombinézu" s krátkým rukávem.



Botky jsou zkrátka úchvatné!Moc se mi líbí ty třásně.I přesto, že jsou z plastu.:D
A ty kopýtka, nemají chybu.:3



Deníček je v češtině a dole pod jménem je skvělý text.
"Nemysli si, že můžeš jen tak přitančit a začíst se do mého deníčku."



Kvalita lvl. -100  -__-




A takto vypadá Isinka bez čelenky a trička.:)



Pár fotek hrůžasné tanečnice na závěr.:)















Fotek mám mnohem víc nejen z tohoto prostředí.Včera jsem byla skoro 2 hodiny venku a fotila jsem jako blázen. Isi je neskutečně fotogenická! Určitě sem přidám fotky z přírody a pokud chcete tak i Isiiny dokonalé taneční pózy s pozadím, jaké můžete vidět na fotkách.:)
   Na závěr chci jen říct, že Isi vřele doporučuji, protože je to naprosto okouzlující a nesmírně fotogenická panenka.

Máte ji také? Chcete ji vlastnit?

3 komentáře:

  1. Bože!!!! Jak já ti ji závidím!!! Ale to asi určitě tušíš, že??? :D Bože, jak říkáš, ta její laní očička jsou úplně zlatá!! Já asi utratím skoro všechny peníze na zrcadlovku a koupím si Poseu, Isi i Neferu Boo York, hned jak se mi naskytne příležitost. :´D Ale já je prostě musím mít!! A když mi to rodiče nedovolí, dojdu si pro ně sama!! Jako pro Lornu. :)) Ty poslední fotky jsou krásné, skvělé nápady na pózy! ;)) Náhodou kvalita fotek s deníčkem je tak dobrá, že se to dá přečíst. :D Strašně gratuluju!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Je úžasná, moc bych si ji přála :D! Ale asi budu muset počkat do vysvěgra :(...nebo obětovat úspory :P...

    OdpovědětVymazat
  3. MEGA MOC VELKÁ GRATULACE!!!!! Isi je tak strašně moc krásná!!!!!!
    Já ji potřebuju! xD

    OdpovědětVymazat