pátek 3. června 2016

TAG- Barvy duhy

Nazdááár!:D
Tak nejprve k tématu: I když už jsem tento Tag v podstatě "vyplnila",ale na Yt, rozhodla jsem se,že ho dám i sem. Nevím proč, ale mám strašnou chuť ho vyplnit.:D

 A teď mimo téma:
Dneska jsme měli se školou takový sportovní den.Jelikož jsem nesportovala v žádné disciplíně, tak jsem měla fandit...Ha ha ha...Chodila jsem tam s kámošem a kámoškama po celém areálu asi 3 hodiny.xD Stejně tam skoro nikdo nefandil. Jenom nižší ročníky to moc prožívaly.:D
Takže abych to shrnula: Byli jsme tam od 9:30 do 12:30.Škola nám normálně končí v 13:35. Tím pádem jsme skončili dřív!:D Sice jsem se tam docela nudila, ale aspoň jsem nemusela trčet ve škole. :P :D

A teď ten TAG.:) Ne! Ještě něco.:D Zítra nejspíš pojedeme do Olomouce, takže když bude příležitost, nafotím nějaké fotečky, které vám sem potom dám.:) Klidně můžete napsat, s kým fotky chcete.:D

A teď už opravdu ten TAG.:D (Jde v něm o to, že napíšete, jaká věc se vám jako první vybaví, když se řekne určitá barva.)




Červená
Tak to je jednoznačně obal knížky Zrcadlení.:D  
BTW: Mám ji vedle PC. :'D





Oranžová
Toralei.:D A potom i stěny v naší pracovně.




Žlutá
Citrón... Asi to bude tím, že jsem ho před chvílí viděla v ledničce, když jsem šla na pravidelný "hon na jídlo".:D




Zelená
Tráááááááva.:D Taková ta pěkně šťavnatě zelená.:D




Světle modrá
Oči...Ale neřeknu čí... :P :) ☺




Tmavě modrá
MORFEUS!!!!! <3 



Fialová
Vlasy Leely.Kdyby někdo nevěděl: Postava z Futuramy, na kterou jsem se asi před hodinou dívala.:D




Růžová
Obrovská kytice těch nejrůžovějších růží!:3 

Výsledek obrázku pro růžové růže

Tak já doufám, že se vám článek líbil a příště to snad TAG nebude.:DD


6 komentářů:

  1. Tak to my budeme mít sportovní den asi za tři týdny, takovou školní olympiádu. V Olomouci můžeš nafotit třeba Clawdii.

    Týjo, zajímavé věci k barvám, já měla většinou primitivní, které mě napadly jako první (pomeranč, tráva, slunce, ..). Hmmm, to by mě zajímalo, čí oči... :D Ta kytice mi připomíná Cupid. :D A slovo kytice mi zase připomíná knihu básní od K. J. Erbena, kterou jsme četli dnes v litošce.

    No, mně světle i tmavě modrá připomíná Percyho, tedy jeho oči. I když je má vlastně zelené. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, my budem mít tu pošahanou Šromoolympiádu - fuj. Minulý rok jsem měla organizaci a bylo z toho fakt psycho :P. Jinak odpovědi super, většina by mě asi fakt nenapadla...až na tu trávu :D!

      Vymazat
    2. Noo, myslím, že ,,nejmenovanou kámošku" by napadla tráva taky, ale myslela by to trošku jinak. xD Jo, to teda bylo, minulý rok..

      Vymazat
    3. Tráávááá!!! :DDDDDD Ano Zuzi, máš naprostou pravdu ^-^ . Jo, myslím, že Šromoolympiáda bude psycho i tento rok xP . A ohledně článku.. dobrý odpovědi :D .

      Vymazat
  2. Citrónky mě taky na žlutou barvu napadly...🍋🍋🍋^_^

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný tag! Líbily se mi tvé originální odpovědi.

    OdpovědětVymazat