pátek 17. června 2016

Fotopříběh nebo...?

Čusíík lidičkové z planety...Ehm...Země?=D
Jo já vím. Jsem divná.=D Ale v poslední době žiju někde úplně jinde a Zemí se to fakt nazvat nedá. =D To je tak, když se Charlottka zamiluje a nálada se jí mění nějak takhle:

Po - Aww ^.^

Út - =33

St - I haven't a disposition. =/ Or...Yeah?

Čt -  -_- I hate whole world!!!!! =Z  >.<

- I am lucky. =)...Maybe...=D


POZOR! POKUD JSTE MĚLI VE STŘEDU A ČTVRTEK DOBROU NÁLADU, ZNAMENÁ TO, ŽE JSTE SE NEDOSTALI DO MÉ BLÍZKOSTI!

Joo...To přesně vystihuje mojí náladu.  =P (Nějak jsem si oblíbila smajlíky s rovná se...=DD To bude tím, že je píšu do toho svého deníku. =D)
Zatím ten článek nedává moc smysl,co?
( Že já se do toho blogování pouštěla...)

Víte co? Já mám takový návrh. Vzhledem k tomu, že teď už asi souvislou větu nevyplodím, tak vám sem radši hodím nějaké fotky, protože ten fotopříběh by vůbec nemusel být o tom, o čem původně být měl. Takže pardón a kochejte se (normálními) fotkami. =D



.....................................................................................
Warum? Oukéééj, takže já jdu ty fotky teprve přetáhnout do PC...Hehe, takže pokračování příště. =D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Vážně jezdíte kolečkem myši dolů, dolů, dolů,...?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.No tak...Lidi, stačí. Na konci nic není.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Proč tu stále jste? Já to myslím vážně.Dole není nic zajímavého.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Come on! Akorát si rozbijete myšku.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Vy jste fakt došli až sem? Tak jo no...Zasloužíte si odměnu.=)

ODKAZ NA FILM ZOOTROPOLIS KE ZHLÉDNUTÍ ZDARMA.

http://www.bombuj.eu/online-film-zootropolis-mesto-zvirat

Speciálně pro vás jsem to asi půl hodiny hledala v dobré kvalitě.:D




4 komentáře:

  1. Hmm, myslím, že teď mi přijdeš jako jedna z blogerek s nejzajímavějším stylem psaní. Docela hodně mi připomínáš mě: (možná občas) nesouvislé, dlouhé a hlavně naprosto mimo tématu! :D Noo, tak to já jsem v podstatě zamilovaná skoro celý rok, jen ty postavy už někoho mají (neříkám lidi, protože to jsou třeba i vlkodlaci, upíři, ... POLOBOHOVÉ.. :D) a navíc jsou většinou knižní. Nebo filmové. Will, Jack, D´Artagnan... u nich si aspoň říkám, že ti herci jsou skuteční. Ale kdyby nic, jsou o dost star¨ší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (Koment na pokračování, brácha mě vyhodil od počítače xD.)

      Jinak na Zootropolis se asi někdy podívám, ale momentálně mám náladu hlavně na.. ech, ako to vystihnout? Noo, prostě a jednoduše na psaní mého příběhu s Jayem a Chase. :P :D .. No, zase tam musím cpát maličko úchylné scény, ale už se tam začíná něco pořádně dít.. :D Noo, já taky poslední dobou nejsem tak úplně no, nohama na zemi. :D

      Vymazat
  2. Hmmm, vtipné :D. Já taky často žvaním z cesty, ale to spíš v reálu, že Zuzí :D?

    A k tomu odkazu...jupíííí, na to se musím kouknout, i když kámoška říkala, že se na to kouknem u ní, tak ať se na to zatím nedíváme...kruciš :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Film jsem viděla v kině. Jinak co chceš na gif za Fotosoutěž?

    OdpovědětVymazat