neděle 12. června 2016

TAG: ....Zapomněla jsem název.xD

Ahojky!:)
Moc se omlouvám za ten název článku, ale si nemůžu vzpomenout, jak se tenhle Tag jmenuje...Možná Random TAG...Ale nevím.:"D 
V poslední době si nemůžu nějak vzpomenout na nic...Možná jen na to, co se stalo ve čtvrtek...Od té doby byla cca do včera moje nálada jako na houpačce. Buď jsem byla smutná nebo naštvaná (na sebe). A víte, co mi pomohlo se zvládnutím těchto nálad? Deník! Né,klid! Nepíšu si deník stylem: ,,Milý deníčku, dnes mi jeden kluk řekl, že jsem naprosto dokonalá! Jsem z toho úplně v šoku!o.O" (Ehm...Obsah toho, co jsem právě napsala, absolutně vůbec nesouvisí s tím, co si píšu do toho svého deníku.Ta věta mě jen tak napadla.:DD ) Ale tady bylo důležité to "Milý deníčku".To bych fakt nikdy nenapsala! 
No a zpět k tomu, co jsem chtěla tímhle říct...Deník mi fakt pomáhá. Ve chvíli, kdy mi je nejhůř, vypíšu se z toho. A třeba dneska můj zápisek nebyl úplně svatouškovský...Chápejte, já normálně vůbec nemluvím sprostě, ale byla jsem táák vytočená, že jsem ta sprostá slova napsat musela.(Ale s hvězdičkama!:D)
A abych neunavovala svoje ručičky (jak velkorysé!), stáhla jsem si deník do tabletu.Mám tam normálně heslo a pokaždé se přihlásím a píšu jako o život.:D
 Eee....
Tenhle článek ale není o mém deníku...
To možná někdy jindy...
Ne...
To radši ne...
Co to tady zase píšu?!
Lidi, nechápu, že ty moje bláboly vůbec čtete...
Třeba vás to baví?...
No...

Fajn,tak já už radši končím a jdeme na ten Tag...:D










1. Tvůj životní vzor?


Vzor?Na co vzor, když originalita je k nezaplacení.;)







2. Oblíbená kniha?

Šepotání, Divotání, Zrcadlení ; Sága Darrena Shana.
To jsou best knihy ever!<3
Výsledek obrázku pro sága darrena shana
Ano, ano. Charlottka má ráda horůrky a upíry.=)





3. Oblíbený film?


Film? Eh...No, asi Zootropolis. To je fakt bezváááááá!!!!!!:D

Kdo by neměl rád toho úžasně mazaného lišáka Nicka?;)


4. Čím chceš někdy být? Pracuješ na tom či o tom reálně uvažuješ?

Já pracuju maximálně na tom, jak stihnout všechno co potřebuju a ještě MUSÍM s někým navázat kontakt.(Nic pro vás.:P :D)
A chtěla bych být...Bezstarostná osoba!:D Ale vážně.Nejspíš finanční poradkyně. Přece jen: Prachy jsou v životě hodně důležité.:D




5. Letošní dovolená?


Letos jedeme jen na Šumavu.Ale možná seženeme i nějaký last minute někam do teplíčka.:DD

Ááách... :33


6. Vysněný den?

Piknik s mým klukem snů někde na louce s krásným výhledem na západ slunce...
(Jsem děsný romantik.:3)




7. Zájmové kroužky? Pokud ano, jaké?


Měla jsem jich pár,ale už na žádné nechodím. Spíš si občas zajdu na zumbu.:)






8. Podporuje tě okolí ve tvých životních cílech?

Životní cíle? Vzhledem k tomu, že jsem v období, kdy mi je nějaký životní cíl úplně někde, tak bych spíš řekla, že okolí mě tak nějak všeobecně podporuje. (Tím okolím je myšlena rodina.)






9. Koho bys označila za svého hrdinu?

Kdybych měla kluka, tak samozřejmě jeho. Ale já kluka nemám ,takže můj hrdina je......Lidi......Já......Nemám žádného hrdinu!:"(((( ....................:DD
Ale vážně. Teď když mi je 14 nemůžu označit random člověka za svého hrdinu. Na to jsem stále moc mladá.:D
(Jak se blížíme ke konci, tak začínám zase žvanit...)





10. Věříš v happy end (ve šťastný konec)?

Konec je šťastný? Co je šťastného na tom, když umřete?
Kdybych to ale brala jako období před smrtí, tak jo. Věřím, že může být krásné.:) (Pokud nemáte rakovinu a vašeho psa nepřejel na silnici kombajn...)


No tááák. Proč kecám takové nesmysly?Asi proto, že se ze mě stává ještě větší cvok...Viky bude mít radost!:3 :D

Fajn, takže to je pro dnešek všechno a pokusím se v blízké době vydat ten fotopříběh.:)

8 komentářů:

  1. Skvělý článek!! Haaa, z toho, co píšeš si nedělej vůbec nic? Vidělas mě? No, divní lidi jsou často ti nejlepší! :D Hehm, já jsem si jednou napsala asi jednu stranu do bločku jako "deník", že jsem potřebovala vypsat svoji depresivitu.

    No a jednu dobu, řekněme, že... no, někoho jsem potkala. A bylo to, hmmmm, pláž. Léto, moře. :D Asi dva dny, ke konci dovolené, ještě k tomu jsem měla vodu v uchu a ušní zánět, takže... haha. No, zpětně mi to přijde trošku vtipné, ale byl to horor. No, zbytek prázdnin jsem se občasně cítila, jako by mě smetla vlna Leova valdezinátoru. No, vlastně, když je to nástroj... Spíš jako kdyby mě zavalila dělová koule. No, prostě strašně. Samozřejmě jsem spřádala plány na znovushledání.

    Ha, u mě oblíbený film: JEDNOZNAČNĚ Piráti z Karibiku!!! MH a EAH filmy jsou také úžasné, ale... (a proto jsem Vandalou tak posedlá!!) prostě piráti jsou piráti. Hmm, začínám jimi být nějak posedlá. Jakože hodně. William Kidd, Černovous, snad nejslavnější skuteční piráti všech dob.. Taky píšu pirátský příběh, takže si i zjišťuju jisté informace (např. o vzhledu a vlastnostech válečné španělské galeony... toť být loď, prosím).

    Noo, ty říkáš, že jsi romantik? Co jsem pak já? :D Sice se tak asi nikdy nechovám a NIKDY (noo, možná někdy malilililinko) to nedávám najevo, ale uvnitř... No, romantik je velmi slabý slovo. (A trochu klišovitý.., na mě.) Hmm, a taky jsem docela úchyl. Někdy se i v mysli už okřiknu: "No fuj, Zuzu! Jdi s tím pryč!" :DD

    Hmm, já mám vzorů víc. Ne že bych chtěla být jako oni, to mě zas dost inspirovaly EAH (svůj vlastní osud, vlastní cesta) – a navíc jsem si vždycky razila názor, že nechci být jako jiní. Aleee, obdivuju je. Možná bych chtěla dokázat aspoň trošku tak úžasné věci, co dokázali oni.

    Hmm, tak třeba... Percy. Leo. A jinaaak... hmm, nevim. Jackieho (Sparrowa) asi za vzor moc považovat nemůžu, takže tak.. xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tvoje slohovky zbožňuju!:D Vždycky mi zvednou náladu a baví mě je číst.:D

      Vymazat
    2. No problemo! A tahle ještě byla stručná... :D xD Jinak za tou druhou větou měla být tečka. :P

      Vymazat
  2. Dobrej TAG, mě náhodou tvůj styl psaní baví :D. Ale teda nechápu, jak může Zuzka napsat jen tak koment pomalu delší než článek...no, teda skoro delší :D!

    P. S. Všichni říkají jak je to Zootropolis skvělé a já ho ještě neviděla, ...achjo :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle tag se mi líbí :D Zootropolis..na to se ještě chci podívat :DD

    OdpovědětVymazat
  4. Pěknej TAG!

    Hééééj!!!!! my taky jedeme na Šumavu! xDDD

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný tag, deník mám taky a prostě se vždy vypíšu ze všeho zlého :D

    OdpovědětVymazat