úterý 7. června 2016

Na co se můžete těšit o prázdninách?:)

Ahoooj!!!:DDDDD
Ehm...Ahoooj.:D
Jo, dneska mám hodně dobrou náladu, i přes to, že píšeme tolik testů.:/ :D
Tááák, čím začít? Asi nejdřív tím, že se omlouvám za svou nízkou aktivitu, ale buď nemám čas nebo náladu. Co se dá dělat, nejsem robot.:P
Dále.Už zbývá 14 dní a šup do Terezína! (To je divná věta.) No zkrátka jedeme se školou na 3 dny do Terezína. Fakt se mi tam moc nechce.:/ Radši bych chodila do školy. :D A není to kvůli tomu, že bych se radši učila, ale kvůli někomu.:) :3 (Lidi,vypadá to, že se Charlottka malilinko zamilovala...:D)
Ále to je osobní...I když...Někdy mám chuť napsat sem úplně všechno, co mě štve a co mi naopak udělalo velkou radost...(Když teď koukám na ten odstavec, asi bych měla začít směřovat k tématu článku.:D)

Tákže. Jak už název vypovídá, trošku to tady zaspoileruju.:DD Chtěla bych vás aspoň orientačně seznámit s tím, co chystám na blogu za párty články.;)

1) Fotky...Spoooousta fotek.:D
Budeme nejspíš jezdit na hodně výletů a na chatu, takže o fotečky nebude nouze.:) Například poslední týden v červnu jedeme na Šumavu, takže se těšte na fotečky z okouzlující přírody.:)



2) Fotopříběhy
Mohla bych sem pár fotopříběhů dát. Jeden už mám nafocený, takže ho sem možná přidám příště.;)
Prozradím, že v něm vystupuje Isi a Catrine. :))





3) Hodnocení edic
Jak originální!:D  Docela jste mi psali, že byste chtěli hodnocení edic, tak se pokusím to sem nějak zakomponovat.




4) Schreiben mit Charlotte
Aneb Psaní s Charlotte.:D Pro vysvětlení: Kdo sleduje můj Yt channel, tak ví, že natáčím sérii Quatschen mit Charlotte (Kecání s Charlotte). Je to série, kam mi lidi píšou otázky na věci, které je zajímají. Je to něco jako Q&N.
No a Schreiben mit Charlotte by nebylo kecání, ale psaní protože jsme přece jen na blogu a nekecá se tady, ale píše.:DD (Logika lvl. vygumovaný gumový medvídek...)
Takže pokud chcete něco takového, tak určo napište.:)




5) Random věci
Další série!:D (Právě mě to napadlo...xD) Psala bych sem články o různých zážitcích z prázdnin.Ale možná i o failech při focení nebo natáčení.:D Prostě by zde bylo úplně cokoliv, co bych považovala za zajímavé anebo co byste mi VY napsali do komentářů v článku, kde bych se třeba zeptala, co byste do Random věcí chtěli, abych dala. (Bože, proč dělám tak složitá souvětí, když nám stále češtinářka klade na srdce, že češtinu neumíme, tak ať se nesnažíme dělat profíky...:D)
Takový fail se mi snad nestane.xD




6) Recenze
Zkrátka recenze na knihy, filmy, seriály, hry, atd.:D Cokoliv, co vás bude zajímat.:)
Výsledek obrázku pro film





Tak to by bylo asi vše...Občas samozřejmě přidám i nějaký úplně náhodný článek o úplně největší kravině, co mě napadne.:DD

Líbí se vám "plán"?Chcete ještě něco dalšího?:)

4 komentáře:

  1. Nejvíc se těším na ten fotopříběh a na hodnocení edic, ale všechno zní zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s těmi kravinami bychom si mohly plácnout! Haha, já prý, že teda napíšu nějaký článek o Bozích Olympu a vyjde z toho zbožný článek o Leovi... No co? Hehe, já když si to tak uvědomuju, tak jsem možná vlastně zamilovaná celoročně. Jen menší problém... všichni ti kluci už někoho mají. A největší problém: bohužel nejsou skuteční, protože valná většina z nich jsou knižní postavy. Leoooo.... :D

    No, i když jednou to byl třeba D´Artagnan v seriálu The Musketeers a toho jsem si vážně zamilovala, straaaaaaaašně. A navíc ten herec je skutečný. :P

    Hmm, Percy je taky zfilmovaný. A co to znamená??? Že jisté ztvárnění Percyho není tak úplně imaginární... :P

    Ale Leo.. no, jsem na jednu stranu ráda, že Bohové Olympu nejsou jako film, ještě by mi zkazili ty postavy. :P Hlavně Lea. XD .. Možná..

    Echm, sakra. xD

    Joo, recenze klidně. Hry mě neberou, ale klidně filmy, seriály, .. Třeba Alenku v Říši divů, tu jsi určitě jako fanynka Šepotání viděla... :P Kloboučník tam byl poměrně bezvadný. ..A Šklíba. A Pentlochňap. A Srdcová královna.. DĚSNĚ mrňavá s obří hlavou, ale ta hláška... "Ona zabije mého TLACHAPOUDILÍNKA?!!" :D

    Joo, ta čtverka (psaní s Char) by bylo super, něco jako mé kecací články. No, "kecací". :D Což mi připomíná, že o víkendu sice vyšly dva články o Leovi, ale nikam jsem ještě nevypsala jeho povedené vtípky, tzv. perličky. ...Hmmmm... :D

    Já jsem právě teď totáááálně šťastná jak blecha (jop, pozítří jsem zkoušená z Př a rozhodne to o mojí známce a já se toho dneska zrovna moc nenaučila), i přes jisté věci. No co, blázni musí být. xD Teda, já zrovna blázen nejsem, ale... Když jsou prázdniny a spousta volného času (jarní prázdniny, asi 10-denní), tak jsem seschlá jak shnilé jablko a TEĎ bych málem skákala radostí. ...Ne, nic nefetuju. XD

    Hmm, což mi připomíná Lea...

    "I am as single, as pringle!" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No fuj, co jsem to právě napsala??? No, myslím, že s rozepisováním nemám problém. xD

      Vymazat
  3. He, jasně, že se mi plán líbí, už se moc těším až o prázdninách budu lítat po blozích a na každém bude denně nový zajímavý článek. :D...te´d jsi mi zvedla náladu :D :D :D!

    OdpovědětVymazat