pátek 27. května 2016

Nominace od: Kitty Black Rose

Nazdár!Tak jsem tu s dalším článkem.:)
Víte, jak jsem v předchozím článku psala, že tento týden vyjde ještě jeden?Tak moje inteligence byla asi na bodu mrazu, protože ten článeček jsem vydala v neděli...Taky jste si to uvědomili?:DD No...Tak zkrátka: Dnes tenhle a v neděli další a tím napravím tu minulou neděli (nějak moc neděl v jednom odstavci, nemyslíte?:D)...Teď mi došlo, že kdybych byla skutečně podsvětník, tak už jsem o životní kouzlo přišla...Díky Bohu za to, že jsem člověk!!!:DD

Ale k tématu. Tentokrát se nejedná o fotky, ale o Tag. (Můj první tag na blogu!:3 :D )
Zatagla mě Kitty Black Rose, které moc moc děkujuuu.:33
A už se teda vrhneme na to!



  •  Máš radši kreslení podle předlohy, nebo z hlavy?
Nooo,mně moc kreslit nejde a při výtvarce vždycky dostaneme strašně těžký předlohy,takže...
A z hlavy?To taky moc nemusím.:D Pokaždé si to v hlavě naplánuju, rozvrhnu a super,ale potom začnu kreslit a výsledek je naprosto odlišný od představ.
Odpověď: Nemám ráda ani jedno.xD (Pokud se to týká předloh z výtvarky!)



  • Stal se ti už někdy nějaký trapas?
Znáte někoho, komu se trapas nestal?Jestli jo, tak já to určitě nejsem!:D





  • Co uděláš, když ti rodiče nechtějí něco dovolit, ale ty to opravdu moc chceš?
Prostě řeknu, že si to zaplatím sama.:D A když nepovolí, tak si to nechám projít hlavou a nakonec většinou usoudím, že se bez toho obejdu.:D





  • Máš nějaké zlozvyky?
Jo.Když jím, tak prostě MUSÍM něco číst.Ať už je to kniha nebo složení čokolády.xD



  • Zdobíš si nějak pokojíček?
Ne, protože na ty ozdoby se jen práší a jsou to další věci, které potom musím otírat.:D




  • Dáváš si záležet na tom co máš na sobě? Jaké je tvoje běžné oblečení do školy?
Samozřejmě, že mi není úplně jedno, co mám na sobě.Třeba puntíkatou košili a pruhované legíny bych si na sebe neoblékla.
Do školy bych si NIKDY nevzala tepláky.Vlastně jen kdyby výměnou za to bylo setkání s Morfeem, což by znamenalo, že by musel být skutečný, ale kdybych se dostala do Říše divů, tak by to možné bylo...Nezdá se vám, že mluvím jako podsvětník?:D  Ale zase se ani nijak ráno neprobírám oblečením a netrávím u skříně třeba 10 minut, než se rozhodnu, co si obléknu. Zkrátka: legíny, tričko a mikina.
#JednoduchostForever ;D



  • Jaké boty máš nejradši obuté?
Sportovní.



  • Sportuješ?
Aktivně provozuju gaučing.    Chodím na zumbu.;)



Nwm proč, ale další otázky se mi nějak posunuly...:D


  • Jakou by si chtěla super schopnost?
Číst myšlenky a umět létat.





  • Oblíbená píseň, která tě nikdy neomrzí?
Všechny parodie od Kovyho jsou horkými kandidáty.:D


Odkaz na píseň Beauty vochechule: https://www.youtube.com/watch?v=mlnooJd1JJg
Odkaz na Kovyho kanálhttps://www.youtube.com/user/TadyKovy



  • Jaký obchod by sis vybrala? Hračkářství, obchod s oblečením nebo knihkupectví?
Hračkářství a knihkupectví.:)




  • Jakou knižní postavou bys chtěla být?
Alyssou! Přece jen měla na výběr 2 kluky, kteří ji milovali.A samozřejmě trávila dost času s Morfeem.<3 <3 <3 <3 <3 <3 (:D <3)




  • Je nějaký rekord, kterým si sebe sama překonala?
Jednou se mi podařilo přečíst druhý díl Harryho Pottera za jeden den.:D




  • Párty a zábava nebo klid  a hudba?
Klid a hudba. Ideálně ještě knihy: Šepotání, Divotání a Zrcadlení...Asi vám nemusím říkat proč,že?:D




  • Co tě dokáže nejvíc vytočit?
Lidi, kteří se ve společnosti jednoho člověka chovají úplně jinak než ve společnosti jiného.Neboli-Přetvařují se.
To naprosto nenávidím! X.x

Tenhle obrázek je úplně vystihující...


  • Radši zabít sebe, nebo někoho jiného?
Půjdeme na to logicky.Když bych zabila někoho, tak půjdu sedět.A když bych spáchala sebevraždu, tak ublížím svému okolí...Takže odpověď zní:
NIKOHO :P :D




  • Co momentálně čteš?
Nic.:D V pondělí jsem dočetla Blonďatou Kerolajn a od té doby jsem nic nového nezačala.




  • Tvůj životní cíl?
Eee....Já nwm...Asi....
Já jsem o tom asi nikdy nepřemýšlela...Možná několikrát jo, ale to byly neuvěřitelné kraviny.:D Takže nejspíš...Fajn práce, fajn rodina, fajn přátelé, fajn zábava, blablablablabla....Prostě mít #FajnŽivot
:DD





Táák to je celý Tag.Jsem tagnutá ještě do jednoho, tak se pokusím v blízké době vyplnit.:)
A ještě koho taguji! : Všechny, kteří ještě nevyplnili.:D


4 komentáře:

  1. Krusiš...já to ještě asi nevyplnila :D! No, dooobře, třeba někdy :). Jinak dobrej tag, zajímavé odpovědi...a prostě se to četlo samo :D!

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, když já tak přemýšlím o tom, jakou postavou bych chtěla být, tak... hmm, Annabeth by nebyla špatná. Percy... No, já bych určitě zabila někoho jiného. Ale tak, aby se to nikdo nedozvěděl. Ale pak by mě hryzalo svědomí tak, že by mě asi muselo rozežrat zevnitř, takžeee... (Joo, myslím, že mi Celaena občas trošku leze na mozek. :D) Ale kdybych měla někoho, komu bych to fakt mohla říct... Haha, já a kluka? Ha. Ha. Ha. No co? Pak by možná spáchal sebevraždu on nebo by s křikem utekl.. Neee, to asi ne. :D Mám možná větší představivost, než je zdravé. xD

    Hmm, můj cíl je.. Fajn Percy. Dobře, já vím, leze mi to na mozek, ale... xD Já za to nemůžu! :D

    Číst myšlenky bych chtěla taky. Především některým lidem ze třídy. A pár třídním úchylům. Haha, to bych se asi dozvěděla něco, po čem bych chtěla skočit do Tartaru. :D No dobře, to asi ne, ale stejně. :P Bylo by to zajímavé... :D xD

    Joo, já skoro vždycky, když jím (třeba večeři), tak chci už u toho něco dělat. Nejlíp propašovat talíř s jídlem do postele a otevřít knihu. Nejlépe se u večeře čte o jistým polobozích v podsvětí.. :D

    OdpovědětVymazat
  3. že je to super tag?
    Líbí se mi ta různorodost odpovědí, podle toho, jaký ten člověk je

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ráda, že jsi vyplnila. Tento tag je super.

    OdpovědětVymazat