neděle 15. května 2016

Aktivita na blogu

Přečtěte si tento článek, prosím!

Ahoj, dnes tu jsem s poměrně vážným tématem, co se týče blogu.A to je: Aktivita, ať už moje nebo vaše.
 Já vím, že poslední dobou nejsem skoro vůbec aktivní.Články přidávám cca 1 týdně,ale je to kvůli škole a nebo prostě nemám nápad a nebo potřebuju věnovat čas Yt. Chtěla bych tu zavést nějakou pravidelnost, a tak mě napadlo, že články budu vydávat každou středu. Je to proto abyste na tenhle blog nezapomněli a neřekli si třeba, že tady skoro nejsem a že na blog kašlu. Nekašlu na něj, jen jsem si nějak nezvykla pravidelně přidávat články. A proto tu jeden den v týdnu čekejte článek. Někdy vydám možná i víc článků.:)
Ale to už bude záviset na VÁS.
 A s tím souvisí ta vaše aktivita tady. U mého posledního článku (Recenze) je pouze 1 komentář.Ten článek jsem vydala někdy ve středu a od té doby napsal komentář pouze jeden člověk. Nechápu proč.Když sem přidám fotky, tak je komentářů třeba 5.Ale jakmile je to něco jiného, tak zájem klesá. Na té Recenzi jsem si dala opravdu záležet a moc mě to bavilo psát. Usoudila jsem, že vás to bude zajímat, protože někdo z vás sérii Šepotání zná a tak jsem si myslela, že když si článek přečtete tak  napíšete i svůj názor.Nechci aby to vyznělo tak, že si stěžuju, ale docela mě to mrzí...Dala jsem si fakt práci a snažila se o něco originálního na tomto blogu, ale asi jsem něco udělala špatně...Podle statistiky má ten článek docela dost zobrazení, ale mně spíš zajímají vaše názory, hodnocení a zkrátka projevení zájmu...Proto bych byla ráda za vaše vyjádření.
 A ještě na závěr: Baví vás můj blog?Co chcete, abych přidávala za články? Mám něco změnit?

4 komentáře:

  1. Mě tvůj blog baví. Promiň mi že jsem nekomentovala v minulém článku, byla jsem na chatě. Ale myslím že bys sem mohla dávat i hodnocení edicí.

    OdpovědětVymazat
  2. První věc: Tvůj blog mě baví, chodím sem ráda. A ne proto, že jsme Affs. A nemyslím si, že na blog kašleš. Já to chápu a nic ze sociálních sítí ani blog není povinnost člověka. To je škola, bohužel. Já jsem se u té recenze rozhodovala, že si ji přečtu, ale zatím jsem nečetla ani Šepotání a i když jsi tam z Divotání nedávala spoilery, tak jsem si říkala (tedy spíš se ptala Káji, protože ta už Šepotání i Divotání četla), že tam možná bude něco, co zjistili v prvním dílu a ve druhém to už prostě tak bude, tak že bych třeba pak při čtení knihy nebyla z něčeho překvapená. To je jen proto, kdybych už četla aspoň Šepotání nebo nejlíp i Divotání, určitě bych si recenzi s chutí přečetla.

    S těmi pravidelnými články si to můžeš rozmyslet. Já bych někdy byla třeba na blog schopná dát i tři články za den, ale někdy prostě fakt nemám náladu. Moje pocity bych občas přirovnala k lodi na moři. Když mám příznivý vítr do plachet nebo kámošky na blízku a když mám inspiraci, mám skvělou náladu. Ale zničehonic se může strhnout bouře a moje loď se už začne houpat a kolísat. Nebo se jen stahují mračna. Často ani nevím proč, ale nějak nemám inspiraci ani náladu. Mně občas taky přijde, že když přidám fotky, tak mám najednou třeba 10 komentů (u posledních fotek Maddie), ale když přidám nějaký ,,kecací" článek, moc lidí ho nečte. Taky mě to občas mrzí, ale zatím mi přijde, že mám vcelku dobrou návštěvnost a komentovanost blogu.

    Mě by nevadilo, kdybys články nepřidávala pravidelně. Ono zas když to třeba není pravidelně, ale máš na to fakt náladu, pak budou mít třeba články i lepší kvalitu, než když si to stanovíš jako pravidelný úkol. Ještě si to promysli, mě nevadí, že nepřidáváš články bůhvíjak často.

    OdpovědětVymazat
  3. Tvůj blog je perfektní!!!! Nic na něm neměň, prosímtě :D! Já taky nemám na blog moc čas...teda poslední dobou, články vychází často o víkendu...Rozhodně je škoda, že blogová komunita lehce slábne :(. O prázdninách to na blozích roztočíme, co říkáte :D?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně!! Teda, pokud nebudu zas chytat náladu alá zdechlá ryba. :D

      Vymazat