neděle 22. května 2016

Slečna Wolf poprvé na scéně!

Ahoj!Tak jsem tu po týdnu s dalším článkem.
Neměla jsem na blog vůůbec náladu, protože jsem se strašně těšila, až mi přijde 3. díl ságy Šepotání! Dočkala jsem se ve čtvrtek a přes víkend jsem Zrcadlení celé přečetla.:3 Bylo to úúúžasné! Sice mi dost vadilo, že Alyssa a Morfeus...NIC!Vidíte?Ještě bych tu spoilerovala! Uff...
No, takže sérii Šepotání jsem úspěšně dočetla a našla jsem na netu i pokračování!Mělo by vyjít cca v říjnu 2016.Ale nejsem si tím tak úplně jistá.:D Každopádně Šepotání, Divotání a Zrcadlení doporučuju jak jen to jde!!!A i když mě mrzí, že je konec, tak mám dojem, že je to teprve začátek.(Logika lvl. dutá tykev...)
 Tak to by stačilo...Jdeme k tématu článku!:D

Přibližně dva týdny mám Clawdii Wolf, se kterou se dost dobře fotí, a tak se s vámi o pár fotek podělím.:)
(Jasně...Mimo téma odstavec a k tématu jedna věta...Ty se překonáváš, Charlotte...)
A teď už teda fotky!:D















Clawdia má hlad :D









Paparazzi na obzoru!Zdrhej Claw!:D
(Fotka rozmazaná schválně.:) )






























Doufám, že se vám fotky líbí.:) Mimochodem: V týdnu by měl být ještě jeden článek. A já přísahám na životní kouzlo, že ho vydám!( To Šepotání mi leze na mozek...Ale ne tolik jako Morfeus <3) 

5 komentářů:

  1. Páni! Perfektní fotky! Nejvíc se mi líbí ty ve stínku, bez kabátku :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Zrcadlení si strááášně chci přečíst, jenže není v knihovně a kupovat se mi nechce :P!

      Vymazat
  2. Ááá, už začínáš být jako já. Jeden nebo dva odstavce (pokud možno dlouhé :D) úplně z cesty a pak asi dva řádky k tématu. xD No, já myslím, že mi leze na mozek Percy. ...A taky Leo. :D Prý "Sice mi dost vadilo, že Alyssa a Morfeus...NIC!" :DD

    Clawdii mám moc ráda, i když ji moc nefotím. Já ji ráda spíš jako postavu a jako samu o sobě, takže si s ní spíš častěji hraju než ji fotím. Krásné fotky! Nejvíc se mi líbí asi ta, jak sedí na dřevě, ta při běhu (ta je fakt boží, vypadá dost věrohodně!) a ta první, kde je bez kabátku. Ty sedmikrásky tam vypadají moc krásně! Miluju, když jsou všude květiny! :D Já v sobotu fotila ghúlky u kopretin.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky! Nejlepší je ta v běhu. Jak si to vyfotila?

    OdpovědětVymazat