středa 5. října 2016

Vykecávací článek aneb čapněte popcorn!:D

Nazdár!✌️
Po delší době tu máte článek. Ovšem pozastávko trvá stále!Potřebuju se jen vykecat a vypsat.;)
Čím začneme?
Máme na výběr dvě témata! (*představte si hlasitý potlesk...*)
První: Pozitivní
Druhé: Negativní
Sečteno podtrženo začneme.......Tučňáky na Marsu!
•Jako really?
~ Jo!
•...
~Nebo ne?...
•NE!
~Uh...Fajn. Ti tučňáci vlastně byli na totálně hustý párty v Mexiku!
• -.-
~ 8-)

Oukéj,mého "lehce" retardovaného monologu,si nevšímejte. Děkuji.:)


Ale teď fakt. Osvědčilo se mi začít negativním tématem, aby se vám potom spravila nálada!:D Ale protože jsem VELMI zákeřný člověk, začnu tím pozitivním. :) (xD)




CINETUBE
Ano! Já byla na Cinetube! A kdy se tato brilantní akce konala?
28. 9. 2016 v Hradci Králové. Samozřejmě to NENÍ jediné město. Ale to jistě většina z vás ví. A kdyby ne, odkaz na akcičku budete mít někde v článku. :D
Fajn, takže jela jsem tam se svojí kamarádkou. Ona se těšila na Vadima (VADAK) a já... Vlastně jsem neměla speciální přání. :D Jediní Youtubeři které chci potkat, jsou Kovy (♥♥♥) a Jmenuju se Martin. A ti tam bohužel nebyli. :(
Nechce se mi tu nějak zdlouhavě rozepisovat, protože to nejspíš nikoho nezajímá. Ale aspoň pár věcí sem mrsknu :
Zúčastnění Youtubeři :
VADAK, Vidrail, PJAY, Nejfake, Dominik Port, Natyla, Ludio, Fayne, Anna Šulc, Kea, Gabrielle Clement, Velkej Kápo, Lukefry, Markus (možná ještě někdo, všechny si nepamatuji. :D)

Já šla za PJAYem, Vidrailem a Lukefrym... Ehm, k tomu PJAYovi se váže interesantní historka...
Nejdřív jsem k němu šla pro fotku.
Já: Ahoj, můžu se s tebou vyfotit? *.*
PJAY: Jo, jasně.
*fotka*
Já: Děkuju! *.*
PJAY přikývl.
A já? Odešla jsem!-_-
Po cca deseti minutách jsem si uvědomila, jaký to byl asi trapas. Kámoška chtěla jít za Vadakem, ale byla tam NESKUTEČNÁ fronta. Tak jsem jí vrazila do ruky tašky, popadla jsem plakát PJAYe, fixu a odhodlaně šla (znovu) za ním.
Já: Podepíšeš se mi, prosím?
PJAY: Jo....Hmm, hezkej plakát. 8-)
Já: Bych řekla. :D
*podpis*
Já: Děkuju moc. Mimochodem, ten klip Učitel se vám fakt moc povedl!!! :)
PJAY: Jé, díky moc! :)
Já: Není zač.:) Tak ahoj.
PJAY: Ahoj. :)

Tadáá! :D Ano, šikulka. :D Ještě jsem ho chtěla obejmout, ale to už jsem jaksi nedala. :D Už jen tenhle mega krátký rozhovor byla challenge. :D

Co se týče toho, co jsem si koupila:
Tričko VADAK, náramek Jmenuju se Martin (♥) a 3 plakáty. Vidrail, PJAY a...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Proč to sakra napínám?:D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
!!!!!!!!!!PLAKÁT KOVYHO!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥
Kdybyste viděli ten můj face, když jsem tam ten plakát našla... Okamžitě jsem ho brala! :D :33  Já do té doby ani nevěděla, že Kovy má plakáty... Ale očividně má. :D
Kdyby vás zajímalo, kde se mé plakáty právě nachází, tak někde máte odkaz na můj Instagram, kde jsem zveřejnila fotku. :)
Radši nebudu uvádět, kolik Kč jsem celkem utratila...Nebyla to levná záležitost...Ehehe. :D

Fájn, toto téma ukončím. (Sakra, ten článek se nějak protáhl a to jsem nezmínila ani zdaleka vše!)

ODKAZY:
Cinetube - cinetube.yt

Můj Instagram - https://www.instagram.com/maddie_hat/

Btw: Insta mám soukromý, takže mi nejprve musíte poslat žádost. :D

(Asi to je jediné pozitivní téma...Hmm...:D )

DOLLS
Tak s tím to je horší...
Zjistila jsem, že Mh a Eah pro mě nejsou už důležité. Nechce se mi fotit ani natáčet. Mám dojem, že jsem z nich vyrostla... Videa s nimi ještě natáčet asi budu, ale nechce se mi do příběhů...Spíš jen sketche atd.
A fotit začnu nejspíš až bude takový ten krásný podzim. Ale moc často to nebude. :/
To samé platí i o dolls na blogu. Nemám chuť přidávat teď žádné články o panenkách. Chci spíš rozjet "sérii" Diskuze a tyhle kecací články. Baví mě to psát a beru to do budoucna jako "deník". Vlastně sem píšu věci pro mě důležité a to je podle mě hlavní.
Pokud sem chodíte JEN kvůli panenkám, tak vás zklamu, protože se tu články o nich budou objevovat fakt zřídka...
Nejspíš přejmenuji i blog a změním záhlaví. Taková rekonstrukce. :D

Zkrátka se měním a s tím se mění i mé zájmy...

OSTATNÍ
Kovy.
Kovy.
Kovy.
V mých článcích se objevuje skoro tak často jako Loki u MH Zuzky. :D Mám ho hrozně moc ráda a mám-li být upřímná, jediná věc kterou si přeji k Vánocům, je SETKAT SE S NÍM. Pochválit mu tvorbu, zeptat se na něco, ale hlavně popovídat si. Jo, teď si možná říkáte, že se se mnou nebude vybavovat, jsem přece jen další z jeho tisíců fanoušků, ale pro mě by to opravdu moc znamenalo... Nejde mi moc o fotku nebo podpis. Po Cinetube jsem zjistila, že to není vůbec důležité. Nemám z toho takovou radost, jako z toho, že jsem PJAYovi a Lukefrymu pochválila tvorbu, když už jsem se na nic víc nezmohla. (Zatracená nesmělost!)
Nevím proč, ale něco mi říká, že mluvit s Kovym by mi nedělalo problém. Asi je to proto, že ho ze všech Youtuberů mám nejradši a vím toho o něm nejvíc. (Nebylo myšleno tak, že ho znám nejlíp na světě! Ale že ze svých oblíbených Youtuberů ho znám nejlíp. Chápete, že?:D )
Dost vylívání srdíčka. Zbytek je osobní! :D

A teď jako třešnička na dortu, tu pro vás mám nový playlist za poslední dobu. :) Říkala jsem si, že by bylo fajn dělat měsiční playlisty, ale copak si pamatuju, která písnička u mě frčela 1. září? :D Tak to nechám u těchto nepravidelných. :)

PLAYLIST

10.  Žijeme len raz - EGO ft. Robert Burian

9. V síti - FROM

8. Chandelier - Sia

7. Měšťák - Kovy

6. I got a woman - Rudedog ft. Ray Charles

5. Zrzka - Pavel Callta

4. Hater - PJAY

3.  Selfie Bitch - Kovy

2.  Učitel -  PJAY ft. Kovy

1. Nemám na to čas - Raego


Jak vidíte, mám poměrně zvláštní vkus...Ehm...:D

A to už je pro dnešní dlouhý článek vše! :)

Zdroj: HPD. cz
Výsledek obrázku pro kovy
♥♥♥



4 komentáře:

  1. Jééj, to je slohovka Char! Nechceš psát častěji kratší články xD? Takhle u toho strávím věčnost! Jo, Kovy je super. Většinu z uvedených youtuberů vůbec neznám, teda jak jsi je tam vypisovala, chápeš xD? Eee, začínám se motat hned na začátku komentu! Ani jsem nevěděla že něco jako Cinetube existuje a ani bych tam asi nešla...NEnávidím davy. Já na YT sleduju jenom KOvyho a Martina, ostatní mi přijdou až moc...nezajímaví? Co já vím xD. Hm, v poslední době nějak nezdravě často používáš anglické vsuvky...

    Je škoda že blog už nebude o panenkách, ale jestli budeš psát o Kovym a podobných věcech, nevadí mi to. Pozastávko chápu ;).

    P. S. Taky je u tebe tak malá komentovanost?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potřebovala jsem se vypsat.:D Slohovky tu budou nejspíš častěji, protože když se do psaní pustím, tak to jede jak po másle.:D
      Hmm...Ty vsuvky si ani moc neuvědomuju. Síla zvyku.:D
      Občas fotky přidám, ale nebude to asi tak často.:/
      A komentovanost je poměrně nízká, ale vzhledem k tomu, že jsem nevydávala dlouho články, mě to moc nepřekvapuje. :D

      Vymazat
  2. Týjo, ty máš Insta? To jsem nevěděla. Máš nového sledovatele. Teda jestli/až to přijmeš. A mě tyhle články velmi baví, já tu nechodím kvůli monsterkám a everkám, ale protože mě baví tvůj styl psaní a tvé články se mi nikdy nezdají dlouhé, i když třeba jsou. No, já se v takových YouTuberských akcích jako CineTube a tak vůbec neorientuju. Joo, Kovy je skvělý, taky ho sleduju. A Martina už nějakou tu chvilku taky. No vidíš, aspoň jsi jim pochválila toho Učitele. I když mně osobně se to nějak extra nelíbilo. Já bych o fotku zřejmě nepožádala, protože bych se jednak neodvážila a jednak když bych na té fotce byla já, tak... to ne. Hmmm, pokecat s Kovym by určitě bylo super, jen o čem... A náhodou, já už Lokiho v článcích omezila! :P Já bych si zase strašně přála jednu věc, která si nemyslím, že by se v nejbližším století u mě mohla uskutečnit.. A taky aby Leo vystoupil z Bohů Olympu a byl skutečný. :( A taky Loki. A taky Joker. Nebo.. třeba jenom Leo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemám ho moc dlouho. Založila jsem si ho hlavně kvůli možnosti prohlížet si Kovyho fotky a "lajkovat" je...:D A taky sledovat různé lidi, co mají buldoky.;D
      Mně se ten klip líbil, protože PJAY má dobrý hlas a hlavně tam byl Kovy.xD Jsem na něm nezdravě závislá...:D
      Joo odvaha...Ta mi trochu chybí...Ale nesmělosti mám na rozdávání. :D
      Hmm, Lokiho tak často už nezmiňuješ, to je fakt. Ale Jokera jo!:D Taky bych si přála, aby některé knižní postavy byly skutečné. :(

      Vymazat