pátek 16. září 2016

Jak to bude dál? + Pozastavení

Hi my friends!:)
Určitě jste si všimli, že má aktivita tady hodně klesla...Hodně...HODNĚ!
A důvod je jediný...
School
Schule
escola
shkollë
okul
...
Fajn, dost těch jazyků.:D
Ta zákeřná věc začínající na "Š" mi pije krev! Nejde ani tak o testy (zatím), ale spíš o ten čas strávený tam...
Pondělí pohoda.
Úterý od 7:00 do 16:15...Ne, to už není pohoda...
Středa od 7:00 do 15:00...To taky nic extra...
Čtvrtek normal.
Párek (to "r" tam je záměrně) je strašný jen kvůli těm předmětům, co máme. Jinak dobrý...Ehh, v rámci možností...
Tím chci říct, že jsem vyčerpaná. Jak psychicky, tak...Ehm...No prostě psychicky. :D

Včera mi totálně ruply nervy, když se mi mamka řekla, že se tu Čj musím učit víc. Zařvala jsem, že se jí učím pořádně a ona to sama vidí a pak jsem třískla brýlema (na stůl, tak pohoda :D) a naštvaně odešla...A chtělo se mi dokonce brečet... Ta devítka nezačíná moc dobře...A asi to bude tím, že je to moje nejneoblíbenější číslo. -_-

Jediné, co mě teď vždycky dokonale zharmonizuje jsou písničky a Youtube.
Cestou do školy poslouchám z MP4 a doma si dám hodně hlasitě písně z aktuálního playlistu. (Kdyby vás to zajímalo, na konci článku ho budete mít.;) )
Co se týče Youtube, tak Kovy (♥) mi vždy zvedne náladu a stejně tak Martin (Jmenuju se Martin). V mobilu mám (překvapivě...) několik hodně jejich fotek a pokaždé, když se na ně ve škole mrknu, musím se usmát. Nabíjejí mě pozitivní energií...Myslím Kovyho a Martina... (Ano, nejspíš to zní divně, ale já nejsem tak úplně normální...:D)

Ehm, ehm...
Tady v tom článku mělo jít o to, jak to bude dál s blogem...
Fajn, jdeme na to.:D


♥♥♥
Výsledek obrázku pro kovy
Ta fotka je dokonalá. :3 Mohla bych se na ni dívat pořád. ♥.♥
Zdroj: ocko.tv





Nemám teď náladu ani na natáčení ani na dollky ani na blogování... Cítím se tak jako...Jak to vyjádřit... Prázdná? Není to přesné, ale přibližné ano.
Mám chuť jen na poslouchání písniček, čtení, sledování videí, popř. psaní mého románu. Nic jiného mě moc neláká. Tento článek jsem se dokopala napsat, díky tomu, že v této "povinnosti" prokrastinuji už týden... Hehe.:D
Táákže:
S články bych teď, být vámi, nepočítala přibližně týden, dva.
Myslím, že na tu dobu vyhlásím pozastávko. Bude to přehlednější a vy si budete jistí, že článek zkrátka nevyjde.
Co se týče komentování na ostatních blozích, tak to taky nebude ideální. Komentovat budu jen ty články, které mě hodně zaujmou a nebo budu mít na dané téma názor, o který se chci podělit. Jinak ne.
A to by bylo asi vše...
Nebylo to tak dlouhé, že?
Nemám zkrátka nápady a inspiraci...
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
A stejně vás tu ještě zdržím!xD
Panenky mě v poslední době skoro nezajímají. Nechce se mi fotit ani točit. Ne, že bych byla líná. (Teda jsem, ale ne v tomto směru.) Jednoduše mě k tomu nic netáhne...Nebaví mě to. :-/
Snad je to jen přechodné období, protože končít s Yt zatím nechci a s blogem taky ne. Tak uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál...


A teď ten playlist.:D
It's easy...

12. Thrift shop - Macklemore & Ryan Lewis

11.   Big girls cry - Sia

10.   Měšťák - Kovy

9.   Vstříc nekonečnům - Slza

8.   Lush life - Zara Larsson

7.   La da dee - Cody Simpson

6.   Hell.o - Lenny

5.   Terapeut - Pavel Callta

4.    I got a woman - Rudedog ft. Ray Charles

3.   Učitel - PJAY ft. Kovy

2.   The Greatest - Sia

1.   Selfie Bitch - Kovy


Yep...#NejnovějšíKovyNeděleJeBest ♥.♥


A to bude už opravdu vše.
Ještě vám chci doporučit jedno úžasné video. Viděla jsem ho 6krát nebo 7krát, je totiž famózní. (Ani moc nevím, co mě na něm tak baví...Asi ty písničky vybrané naprosto skvěle a vhodně. :D)
A je tooo....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
To je podruhé, co vás "napínám"...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Ok, dost "týrání".:D
...
Je to video od Martina! :)
Sice není nejnovější, ale je bezvadné. U mě patří mezi nejlepší na Martinově channelu.

https://youtu.be/M6QWlPieKjs
Výsledek obrázku pro kdyby byly písničky v realitě martin


Jmenuje se 'Kdyby byly písničky v realitě'.
Sorry, že vám ho sem nedám, ale je to složitější. :D  Tak aspoň miniatura...

Do komentářů mi kdyžtak napište, jak se vám líbilo. Pokud jste si ho samozřejmě pustili.:D

Noo a já se s vámi loučím a zatííííííííííím....ČUS! :)
(Toť můj závěrečný pozdrav ve videích...Jak originální! :D)

BTW: !!!OFICIÁLNĚ ZAHAJUJI POZASTAVENÍ NA DOBU NEURČITOU!!!




5 komentářů:

  1. Eeee, skvělý článek, komentovat se mi nechce. Takže tě chápu. :D Ale okay, napíšu ten komentář teď. :D :P

    Joo, to Martinovo video s písničkama jsem viděla, kámošky mi o něm taky říkaly, je suprové! :D A skvěle vymyšlené!! Poslední dobou jsem si jeho tvorbu a smysl pro humor hodně oblíbila! :D *Jeeej, jde se dát za každou větu smajlík! :D xD*

    Ooo, kdybych já točila na YT, tak... bych se na sebe nemohla koukat. xD Nee (jako, to je pravda, ale chci říct něco... jiného xD), ale dnes mě napadl psychoušsko-Jokerovsko-bezvadný pozdrav! :D

    Hej, Kovy je super! :D Líbí se mi jeho inteligentní, avšak velmi trefný a neotřelý styl humoru! A u Martina... ten má prostě taky úžasně promyšlená, vymyšlená a vtipná videa! :P :D

    No, ohledně školy mě osobně strašně štve, že odpoledne nestíhám vůbec kreslit... Dožírá mě to.. -_- :D Ale dneska jsem stihla!!! :D Yeeey! :D xD

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, chápu, že dáš pozastávko, já taky nejsem pořád aktivní. Taky zbožňuju Siu, zvlášť Chandelier a The Greatest. To video od Martina je sice fajn, ale není to moc můj styl. Takové Youtubery nesleduju.

    OdpovědětVymazat
  3. JO, to video jsem viděla, má ho skvěle udělané :D. Jo, KOvy má aspoň inteligentní smysl pro humor :D. Ale na Martina v poslední době koukám taky xD. Já se občas taky cítím prázdná! Jako...NEvim co, nenapadá mě přirovnání...Mě škola štve hlavně kvůli požírání volného času...Je krásně, ale ty děláš dvouhodiový úkol z infošky a máš se ještě učit do ...třeba do Fyziky :P.

    OdpovědětVymazat
  4. Konečně někdo kdo zbožňuje Kovyho. Většina holek ve třídě je závislá na Beauty youtuberkách, teda pokud je Yt vůbec zajímá. Jakože nechci Ty youtuberky urazit, to vůbec, jen že holky ze třídy vůbec nezajímají videa třeba od Kovyho a Martina (výbuchy smíchu u nich jsou zaručeny :D). Video od Martina jsem viděla je super skvělý. A pozastávko si dej, teď to ve škole asi budeš mít těžší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, #KovyForever! :D ♥ U nás se Youtubeři tak moc neřeší, ale většina sleduje Fattyho nebo třeba MenTa. Ty moc nemusím. :D
      Na Kovym zbožňuju ten inteligentní humor spojený se satirou. To je kombinace, kterou tak skvěle umí použít jedině on. :D

      Vymazat