pátek 7. října 2016

Nový design + Quatschen :D

Nazdár! :)
Abych vás trochu seznámila s atmosférou mého pokoje...
Tma, zářící monitor počítače, písnička Selfie bitch, na stole rozházená cvičení z češtiny na velká písmena...
Ano.
Velká písmena.
Horor!!! Nevím jak vy, ale pro mě to je nejtěžší věc z Čj. Vzhledem k tomu, že je máme v plánu opakování za říjen, tak se musím učit. Bohužel. =/
Ale koho zajímá škola v pátek večer?
Nikoho!
Tak proč o tom žvaním?
Jen tak. :D

Sice je hlavním tématem nový design na blogu, ale nebyla bych to já, kdybych nezačala probírat úplně jiná témata. :D
Tak co třeba Youtube?
Už tu "dlouho" nebylo, že...
Fajn.
Pokud sledujete na Instagramu Kovyho, tak víte, že příští rok v září ( konkrétně 27. 9. 2017 ) půjde do kin celovečerní dokument o Youtuberech! Ano, skutečně se něco tak dokonalého chystá! :3
A kteří Youtubeři se v něm objeví?
Kovy, Gabrielle Hecl, Pedro, Shopaholic Nicol, A cup of style. :)
Mě samozřejmě nejvíc zajímá Kovy. :D Takže na premiéru půjdu na 110% !♥
Jestli chcete vědět něco víc, určitě se podívejte na video:
https://www.youtube.com/watch?v=1Cs73byQsT0

 Jsem z toho totálně nadšená! :33

Hmm...Najednou mi došla témata. :D
Tak asi přejdeme k tomu designu.

Výsledek obrázku pro kovy instagram
Jak ho někdo nemůže mít rád?
Je tak sympatický, usměvavý, radost rozdávající, úsměv na tváři kouzlící, ...


S novým designem jsem poměrně spokojená. Je tam většina toho, co jsem si v poslední době oblíbila.
Youtube, Instagram, poslouchání písniček a trilogie Šepotání, kterou mám ráda stále. :D
Chtěla jsem tam dát fotku Kovyho, ale ten text by ho zakrýval a to já nechci. :D Tak ho nahradilo Youtube logo... #SadStory...
Co se barev týče, oranžová je moje nejoblíbenější, tím pádem tam nesmí chybět. Zkoušela jsem oranžovo- modrou variantu, ale moc to k sobě neladilo. =/ Tak je z toho orange style. :D
Hmm, Kája měla pravdu...
Těch anglických vsuvek je tu sakra hodně. :D
Zvykejte si, banáníčci. ;) :D

Jen tak mimochodem, tu fotku Kovyho jsem našla náhodou a tak se mi zalíbila, že si ji musím stáhnout do mobilu. :'D

No, je čas to ukončit. Víc jsem vám toho sdělit nechtěla, tákže:

Tschüs! :)







5 komentářů:

  1. Velká písmena jsou překvapivě těžší než se zdají...nedávno jsme z nich psali test a nedopadlo to nejlíp...
    Kovy je úžasný! S tím musím souhlasit;)
    O tom filmu jsem slyšela, ale asi na něj nepůjdu.
    Desing je moc hezký. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Design není špatný. Kovy je skvělý, to jo. Ale dala bych téměř cokoliv za to, aby Leo mohl být skutečný... Jo, o toho traileru na dokument o YouTuberech jsem si už všimla.. Jediný, koho z nich tak jako mám ráda a sleduju je Kovy. Celkově jinak YouTubery zrovna v lásce nemám, ale najde se pár výjimek. A ohledně hudby moc nechápu, jak můžeš poslouchat třeba Selfie bitch jako normální písničku.. I když to je z části možná otázka úhlu pohledu.. Teoreticky je skoro vše otázka úhlu pohledu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi melodie a taky ten pravdivý smysl. A samozřejmě Kovyho hlas.:D

      Vymazat
  3. Jo, velké písmena jsou otravné! Milion výjimek a deset tisíc pravidel xD. Jo, Kovy je jeden z mála (ech dvou) Youtuberů, které sleduju :D. To mi připomíná, že dneska je neděle a že vyjde nové video...beztak zase v deset xD. Dneska jsem dočetla Zrcadlení a už se fakt hrozně těším na 4. díl :D! Opravdu úžasná série ♥. Design je super - v jednoduchosti je krása, jak já vždycky říkám ;). He, ty tvoje pozdravy mě dostaly, měla by ses zapojit u Butterfly do pozdravo-soutěže, "banáníčci" a tschus :D xD. Jo, zapomněla jsem, kde se píše přehláska :P.

    OdpovědětVymazat