sobota 2. července 2016

Prázdniny jsou tu a s nimi i nový design :)

Ahoj!
Tak jak užíváte prázdniny?:) Já jsem včera celý den četla a dneska mám "natáčecí den".:D  
Už mám dočtený Divobájný svět a bylo to fakt super!!!Doporučuju. ;) 
...Dneska mi to nějak nemyslí a nepíše...Mám nějak vygumovanou hlavičku.:P :D
Teď mě tak napadlo...Řekla jsem vám vůbec, co mám na výzo? Asi ne...I když vás to nejspíš  určitě nezajímá.Koho by to taky zajímalo, že? No to je fuk...Začínám mlet z cesty. Tááákže:
....Proč jsem to "Tááákže" napsala?Vždyť já nic extra důležitého psát nepotřebuju. Hmm...Přemýšlím, že škrtnu celý tenhle odstavec a začnu znova. Jo.

Ahooj!
(Toho škrtlého odstavce si nevšímejte.:D)
Nějak vám ani nepotřebuju nic extra sdělovat, takže to jen shrnu.
Včera jsem dočetla Divobájný svět a bylo to úža! Určitě si to taky přečtěte.:)
Dneska jsem natočila další video a možná ještě nějaké natočím.Napsala jsem si seznam otázek do různých TAGů atd.:D Zkrátka nesmím Yt zanedbávat. Ale tenhle blog si taky zaslouží nějakou péči, takže jsem si včera nastavila nový design.:) Chtělo to něco veselejšího.:D
Ale mám trošku problém, že je to příliš malé, a proto se mi to takhle zdvojuje. Dělala jsem ho přes Bloggif, takže pokud s tím někdo máte zkušenosti, napište mi prosím, jak tam mám změnit velikost.Vždycky je to moc malé.:/

Jinak: Příště bych mohla vydat buď článek o mé nové everce, a nebo fotky ze Šumavy...Asi nejdřív to s tou novou everkou. Protože na těch fotkách je hlavně ona.:D

Ještě vám sem dám obrázek, jak ten design měl původně vypadat, ale protože je moc malý, tak se to tam prostě neroztáhlo...Vždyť víte, jak to myslím. :D



7 komentářů:

  1. S tímto zkušenosti nemám, takže ti bohužel nemůžu pomoct, ale i takto se mi design líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásný i tak, ale myslím, že vím, jak velikosti záhlaví změnit - dáš si vpravo nahoře vedle "přihlásit se" (vlastně odhlásit se, protože musíš být přihlášená :D) tlačítko Design, vybereš vlevo ve sloupci "rozvržení" a pak klikneš na "návrháře šablon" - je to na konci toho dlouhého řádku nad rozvržením blogových gadgetů a záhlaví. Pak tam dáš "upravit šířky" a na taovém tom posuvném řádku "celý blog" posunuješ jezdcem podle toho, jak to záhlaví chceš mít široké... Doufám, že to nějak pomůže a že to pochopíš :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti bohužel neporadím. :( Ale moc krásný design, ty fotky Catrine jsou skvěle zvolené. :)

    OdpovědětVymazat
  4. I tak je design hezký :) Na fotky se těšíme.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný dess. S tím nastavováním šířky ti už poradila Kája, takže mně nezbývá než potvrdit, že délku si můžeš upravit v Návrháři šablon, kam se dostaneš přes Rozvržení.

    Ach, já tak miluju blogerky, které žvaní stejně z cesty jako já.. :D A to nemyslím ve zlém, protože je to i můj případ. xD Já mám Divobájný svět objednaný, spolu s After a Soumrakem království (nakonec všechny tři + 2 mini EAH knihy aktivit – za úžasnou cenu!!), takže se těším. Ale stejně si asi nejdřív přečtu After. xD :D Já za to nemůžu, ale prostě od té doby, co jsme s kámoškama v knihkupectví natrefily na ty úryvky, mi to pořád vrtá v hlavě. No dobře, až tak ne, taky si promýšlím svůj příběh, co píšu, ale stejně.. :D :P A vzhledem k tomu, že jsou další 2 díly, už sehnatelné (i česky), které mají přes 600 a 700 stran, tak jestli mě to bude bavit.... Tak myslím, že mi nejen tato série pěkně provětrá pokladničku.. :D A taky budu mít fakt pěkný počtení.. No, i tak už plánuju asi dalších 11 knih, co si chci koupit, takže.. xD :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé Charlotte! Náhodně jsem napsala do googu Charlotte Flowernight a ty máš opravdu blog! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Design se ti povedl a moc se mi líbí.

    OdpovědětVymazat