středa 27. července 2016

Cerise na Šumavě #1

Ahoj.:)
Vím, že už jsem dloooouho nevydala žádný článek, ale nebyli jsme doma a nebo jsem neměla náladu.:D
Dneska jsem se ovšem dokopala k tomu, hodit sem fotky Cerise z posledního červnového týdne...Hihi.:P :D
Ták jo. Ale než se podíváte na fotky, budete muset vytrpět "pár" větiček mimo téma.>:) (A nebo si prostě kliknete na celý článek,že...)
Takže. Minulý týden jsme byli v Liberci. (Ehm...Myslím, že to bylo minulý týden...Nebo ne?...) To je fuk.xD
Prostě jsme byli v Liberci. A já jsem si tam vzala asi 5 monsterek, z čehož jsem nafotila jen Jinafire. (Potlesk prosím!:D) Konkrétně v botanické zahradě. Ještě jsme navštívili IQ Landii,což je naprosto famózní zážitek!:3
A taky ZOO a vyjeli jsme si na Ještěd.:D Pěkně tam fičel vítr...Ale ten výhled stál za to.;)

(Btw: Kdyby vás zajímalo, co dělám při psaní tohoto článku, tak pomaloučku a labužnicky ukusuju Goudu.:3 :D No jo...Neměla jsem ji...Asi týden!Což je hrozné!o.O.....Jo jsem potrhlá.xD)

Ten, kdo sleduje můj Yt kanál,ví, že mám novou monsterku. (Ano,zase.:D) A je to Sirena von Boo.Dostala jsem ji od tety za vysvědčení. A ano!Vím, že je už skoro půlka prázdnin v rejži, ale my jsme jaksi neměli čas dostat se k tetě dřív než minulý týden...:D

(Pápá Goudinko, snad se ti u mě v žaludku bude líbit...:( )

Hmm...To je asi vše, co jsem vám chtěla říct...Tak jo, už máte dovoleno podívat se na fotečky!:D
NE! Muhahahahá!!!.......Ještě chvilinku...Prosím.:) xD

Dostala jsem fantastický nápad na román! Mám vymyšlený i název,ale jak se znám dopadne to nějak takhle...

1.TÝDEN - ,,Ííííí!!Já mám tolik fantazie a nápadů, jak by to mohlo pokračovat!:333"

2.TÝDEN - ,,Ehm...Tak třeba tohle...Né, to nepůjde...:/ "

3.TÝDEN - ,,Peču na to. Stejně neplánuju být spisovatelka. ;D "

Jo...To je přesný...
Ale za pokus to stojí!:D

Faajn. Ale teď už vás propouštím ze svých spárů! (Ale né tak jak si myslíte!!!Ty fotky si prohlédnete!!!) ...Ne, já vás neovlivňuju...
Oukéj no. Tak už šup šup, mrkněte očkem na fotky...:D



Tohle jsou fotky z cesty na Kašperk a přímo z Kašperka.:)






































A tyto fotečky jsou z Klostermannovy rozhledny.:)








Jak se vám fotky líbí?:) (Já jsem s nimi spokojená.:D Cerise je strašně moc fotogenická.:3)

Mimochodem,jak vám určitě došlo, tak tohle je první část.:D


3 komentáře:

  1. Pápá Goudinko... xD Ten článek není zdaleka tak dlouhý, jak se zdá. :D U tebe mě ani delší články nikdy neodrazují. O IQ Landii jsem už myslím slyšela *četla*, v časopise ABC, nebo o něčem takovém.. :D

    Jo, Sirenku jsem si už všimla, že máš. ;-P

    No u Grimma, to jsou nádherné fotky!!! :-OO Hlavně ta, kde Cerise stojí na.. skále? Na těch kamenech (skále :D), to je asi nejúžasnější fotka z tohoto článku! Ú-Ž-A-S-N-Á!!! Oooch, tato Cerise je vážně megaaaa fotogenická! Hmm, už mi začíná chybět focení (posledně jsem fotila Kalu u bazénu), asi nafotím nějakou/nějaké monsterku/y nebo everku/y... Hmm, taky bych si mohla nějakou přikoupit, muheheh.. :D Ať si udělám radost.. :D :P

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, parádní fotky, Cerise je fotogeničtější, než jsem si myslela :D. K Sireně gratuluju, ta její ploutev je parádní ;D, už se těším na fotky s ní. Heh, Goudinka xD. Joo, já u PC nejím...většinou :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Vážně krásné fotky. Gratuluju k Sirence.

    Já jsem teď taky začala psát něco jako román, ale je to až podezřele podobné knížkám Rudá jako rubín atd. Včera jsem napsala 12 stránek. xD

    OdpovědětVymazat