čtvrtek 14. července 2016

4. Everka v mojí sbírce :3

Ahuj!
Dneska jsem byla s mamkou v kině na Alence v Říši divů-Za zrcadlem. Bylo to bláznivě potrhlé!♥ (Překlad: Boží!)
Myslela jsem nejdřív, že to bude blbost, ale houby!Moc mile mě to překvapilo a ani nevím, jak těch cca 110 minut uteklo. A ode dneška moje nejoblíbenější hláška: ,,Jsi potrhlá? To ti nejlepší jsou!" Aww :33

No...Tak asi od Alenky (a Klouboučníka!<3) se přesuneme na téma článku.:D
Od...Ehm...25.6. mám Cerise Hood basic!:3 Je sice z toho novějšího vydání, ale bez bílého melíru, náramku, prstenu; detailnějšího košiku, make-upu a bot se obejdu!:D
Vzhledem k tomu, že jsem si ji koupila ten den, kdy jsme jely na Šumavu, tak jsem ji tam fotila.Pořád!Je nesmírně fotogenická.:3 (No do kloubouku...Toho smajlíka :3 používám dneska nějak často...)
Takže v příštím článku se můžete těšit na fotečky Cerisinky ze šumavské přírody.A nejspíš je rozdělím do několika částí, protože jich je přes 50!:D
Tak a teď: Pohleďte na Cerise! (:D)

(Boží oddělovač!Děkuju Zuzi.:) )



Rozkošná!:3








 Ups!Ručička se vloudila.:D



 Ten jemný make-up je naprosto perfektní!


 Napůl venku...



 A venku! 
K sobě má: Košík,deníček,hřebínek a stojánek. 



 Trochu rozmázlé...


 Nejprve neochotná póza.:D



 Tady ji to začalo už trochu bavit. Ale kapuci si nechtěla sundat.:D


 Konec protestů a kapucka down!>:)






Seznamování s Claw, Isi, Ash a Hunterem.:D
(Na ty knihy nekoukejte!Něco takového doma fakt nemáme. Fotky jsou focené v penzionu na Šumavě.:D)


 C: Tak dost! Chci soukromí!

Jaký je váš názor na Cerise?:)

...................................................................................................

 

♥♥♥


♥♥♥



4 komentáře:

  1. S tím bílým melírem je to hrozně individuální, já třeba mám Cerise taky z druhé vlny a ten pramen ve vlasech má, takže záleží na jednotlivých panenkách. Stejně se mi ale u téhle Cerise líbí víc obličej než u té základní. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji, Cerise je vážně nádherná! Já už ji vlastně viděla ve tvém videu, jen jsem si neuvědomila, žes ji předtím neměla. No, podle oddělovače mi to bylo jasné i bez videa. V té krabici je vážně roztomiloučká! Já ji mám Enchanted Picnic, od Vánoc a i když tahle Cerise je ,,prostě Basic", své volby nelituju. A byla levná.

    První díl Alenky je nádherný film. Kloboučník mi nepřišel ani tak bláznivý, spíš prostě potrhlý. A s jakýmsi zakořeněným smutkem z té tragédie z minulosti.. Ano, potrhlí a divní lidé často bývají ti nejlepší. ♥ Já bych o sobě neřekla, že jsem šílená, i když když mám radost, tak dokážu být pořádně ztřeštěná! Spíš bych o sobě řekla, že někdy jsem ukázkově podivná osobnost.. Ta hláška Kočky (teda spíš asi kocoura..) Šklíby je skvělá! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Páni je krásná! Kdybych si měla vybrat nějakou Everku, beru buď tuhle Cerise nebo Briar SU (Spring Unsprung).

    OdpovědětVymazat
  4. Moc grauluju. Já má tuhle Cerinku taky, přesně stejnou druhou vlnu, a bílý melír má. Jinak, doporučuju, když bude mít kapuci, udělej jí pod kapuci culík, vlásky jí budou krásně držet a nebudou se jí pod kapucí muchlat.

    OdpovědětVymazat