pátek 15. července 2016

Monster high & Ever after high WISHLIST

Ahujky,
dneska tu jsem s Wishlistem!Došlo mi, že jsem ho na blogu ještě nesestavovala, a tak je čas to napravit!:D
Dneska to bude bez zbytečných keců, protože nic zajímavého se za ten den nestalo.:D Tákže jdeme na wishlist.:)

Monster high 

Howleen Wolf - 13 Wishes
Tahle Howleen se mi strašně moc líbí! Čepka, bundíčka, šaty,silonky,boty, prostě všechno!A hlavně to rozkošné ouško.:3 A navíc bych měla už všechny 3 sestry Wolfovy:)



Catty Noir - 13 Wishes (Basic)

Ideálně basička, protože u NS mi vadí rukavice a BY se mi nelíbí. Docela mě mrzí, že se samostatně neprodává v edici Fierce rockers, protože tam je snad ještě hezčí než tahle.:3
Nicméně se mi líbí, protože má úžasné šaty, mikrofon a hlavně je to zpěvačka!:D

Draculaura -  Skull shores
Je dokonalá! Líbí se mi mnohem víc než Basic. Ten culík s těmi volnými pramínky je perfektní a stejně tak velmi jednoduché oblečení. Zkrátka dokonalost sama!:3

Tak to je z MH vše a teď přejdeme na EAH.:)



Ever after high

Madeline Hatter - Basic
Dvě slova: Říše divů.
Já jsem si ji tak zamilovala, že Maddie zkrátka musím mít.:3 Je to přece dcera Kloboučníka.:D <3
A navíc je strašně moc roztomilá!:3 A samozřejmě bláznivě potrhlá a potrhle bláznivá!
(Kvůli autorským právům bez obrázku.)




No a toť vše. Jo vím...Mega krátký článek.:D Dneska se mi nechce moc psát, ale ten wishlist jsem napsat chtěla.(Logika...) .:D Tákže to moje podivné a ještě podivuhodnější blábolení ukončím...Radši. Tak se mějte a příště už to budou zase fotky Cerise.:)

Takhle jsem článek nikdy neukončovala...Hmm, jsem fakt divná.xD Néé počkat! Pozor:

,,I am not strange, I am MAD!" 

(Muhehehee!:D Citátek, který jsem vymyslela!A vlastně i moje kamarádka...No to je fuk.xD)
Mimochodem mám novou nejoblíbenější písničku! (Přemýšlím, že tu větu s tím ,Mějte se' asi škrtnu...)
Je od Melanie Martinez (přeskvělá zpěvačka (!) ) a jmenuje se Mad Hatter.
I ♥ it!!!!

,,All the best people are crazy..."



4 komentáře:

  1. Howl je nádherná! Absolutně nejhezčí Kvílína! Ale já ji mám Dance Class, čehož nelituju, ta je taky mooc krásná. No, 13 Přání má Cushiona. :P (Ou, pokrok.. smajlík. :D)

    Catty mám osobně a myslím, že to obkecávat nebudu, je prostě zářivě třpytivě úžasná! Boo York se mně právě moc líbí a kdybych neměla tu svoji, BY by možná vyhrála volbu. Ale ta Fierce Rockers... ♥ ♥ Vraždila bych pro ty, kteří ji spolu s Torčou mají! I když spíš mě štvou lidi s Epic Winter everkami...

    Na tu písničku se mrknu, ale předpokládám, že to asi můj styl nebude. No, já mám ale víc stylů poslouchání hudby.. Třeba i polorap může být dobrý, ale v podání Monster High z Boo Yorku! Frights Lights, Big City mám ráda (nemohla jsem si vzpomenout na název.. musela jsem hledat v seznamu písní BY :D). Trošku mě to teď, řekněme, zvedlo ze židle.. Pořád mám sice trochu náladu alá chcíplá makrela, ale už nemám náladu si stěžovat..

    No, ke mně by ten citát platil spíš převráceně: ,,I am not mad, I am strange."

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak Lalu Basic jsem taky nikdy nějak moc ,,nežrala". To já miluju tu svoji, School´s Out! A Skull Shores je taky krásná, Kája ji má! :P

      Vymazat
  2. Melanie Martinez je boží zpěvačka :) zkus od ní i Soup nebo Dollhouse a Cry baby atd. Catty je super dokonalá, mam jí taky ale vytkla bych jí že ty jakoby třásně se pořád zacuchávají. Howlje taky naprosto dokonalá a taky bych ji moc chtěla :) snad to dává smysl :D

    OdpovědětVymazat
  3. Howleen bych taky chtěla, D. a Catty mám a Maddie se mi taky líbí...takže Tvůj Wishlist se mi zamlouvá, pokud se to tak dá říct :D...

    OdpovědětVymazat