středa 31. srpna 2016

Dlouhodobá neaktivita + Jak to bude v roce 2016/17?

Ahojky.:)
Po pár týdnech (nechce se mi počítat :D) jsem tu s dalším článkem. Určitě vás zajímá, proč jsem nic nenapsala? Důvodů je několik:

1) Prokrastinace... No co? Znáte ne?...Možná ne...Fajn, zkrátka jsem psaní článků STRAŠNĚ DLOUHO odkládala...#That'sMe...:) xD

2) Lenost...To trochu souvisí s bodem 1...

3) Nebyly nápady. Fotky se mi přidávat nechtěly (lenost!) a vymýšlet něco extra se mi taky nechtělo...(Proč jsem tak líná?:(...:D)

4) To je asi nejdůležitější: Mh a Eah pro mě nejsou poslední dobou vším... K tomu se ještě dostanu.

Tak to by bylo těch několik důvodů. Možná si říkáte, co jsem dělala? (Kromě prokrastinování...:D)
Byla jsem na chatě a na příměstském táboře, psala jsem román (už mám 20 stran!♥), četla #MAVY fanfikce a celé dny poslouchala písničky...A teď se dostáváme k panenkám.

 Za celé prázdniny jsem byla fotit, řekněme dvakrát. Ano, vím. Nic moc. Vlastně hrůza!
Jenže během toho psaní románu a poslouchání písniček, jsem asi trochu "dospěla". (Uvozovky, protože mě nenapadá, jak to vyjádřit jinak.)
Nedá se říct, že by mě panenky už definitivně omrzely. To v žádném případě! Prostě už nejsou mojí největší zálibou. Myslím, že by to mohlo být třeba jen přechodné období, ale kdo ví?...

Ten odstavec byl docela depresivní...Alespoň mi to tak připadá...Radši přejdeme na pozitivnější témata.

Články
Vzhledem k tomu, že od zítra ze mě bude oficiálně deváťačka, nebudu mít v příštím pololetí tolik času na články. Ano, správně... Přijímací zkoušky.
Chci se dostat na gympl, takže budu muset fakt makat, abych udělala ty postižený testy. -_-
S vydáváním článků to nejspíš nebude úplně růžové. Abych vám to trochu příblížila:
Budou vycházet, když budu mít psací a tvůrčí náladu.
Chtěla bych taky lehce omezit fotografické články. Přesunout spíš pozornost na různé Tagy a hodnocení. Dalo by se říct, že chci rozvíjet svoji slovní zásobu, protože psaní mého románu a čtení fanfikcí, mi otevřelo oči.
Čeština je mým koníčkem.
Zní to divně, vím...
Ale baví mě psát a číst a absolutně mě vždy naštve, když lidé píšou s chybami (např. kdiž, podej my, byl by jsi...).
Neříkám, že jsem nějaký velký profesionál, co má češtinu v malíčku. Nikdo není perfektní, ať je to vzhledově nebo fyzicky, či psychicky. (Mojí slabou stránkou je třeba psaní čárek mezi větami nebo velká písmena...Uff. :D)

Nějaké filozofické řeči, ne?xD

Ok, další téma...Radši. :D
(Doufám, že neusínáte a došli jste až sem...:D)

Sbírání panenek
Mám jasno.
Další panenky neplánuji. Maximálně ty, které mě opravdu zaujmou a budu je chtít vlastnit.
Nechci sesbírat třeba všechny původní basic. To jsou (podle mě) zbytečně vyhozené peníze. Zkuste si levně sehnat takovou Ghoulii. #HardQuest

(Lidi, co si tady namlouvám? Vždyť ani jedno z těchto témat nebylo příliš pozitivní!...Zahrabte mě!...:D)

Bezva, tenhle článek mi přivodil lehkou depku...
Odbíhám od Pc, zdvihám tablet, klikám na ikonku Hudba, hledám písmeno O, s přiblblým výrazem pouštím song Od pondělí do párku...

Před posloucháním:

Výsledek obrázku pro depresivní smajlík




Při poslouchání:
Výsledek obrázku pro zamilovaný smajlík




Po poslouchání:
Výsledek obrázku pro i am retard

Now I am very happy! ;D

Ehm...
Došly mi myšlenky...
Bezva, co?...
Stejně jste se určitě nedostali až sem...
.
.
.
Kuře v palačince!
...
...
...
Eee...Wtf?

(Končím tohle nesmyslné blábolení způsobené Kovyho rapperskou písničkou...)
.
.
.
.
Aww! Máme rozvrhy! Nemáte někdo tušení, co znamená zkratka SZ a SD?:D

3 komentáře:

  1. Náhodou jsem to přečetla celé :D. Taky jdu do devítky, ale se školami moc jasno nemám, v úvahu připadají 3, ale upřímně se mi nechce na 100 procent nikam :P. Já hodlám MH sbírat dokud se budou prodávat staré dobré a ne ty nové kreatůry. BOjím se, že ani já nebudu mít čas na blog...Ha, já chtěla přes prázdniny kreslit a to jako hodně, ale nakreslila jsem z původního minima deset - sedm. Ještě dneska chci něco začít, ale vzhledem k tomu, že teď mám hledat předlohu oka a píšu komentář, je sedm hodin a musím jít brzo spát...

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem teda došla až na konec! U tvých článků mi nevadí, když jsou dlouhé a je mi jedno jak, protože se mi nikdy dlouhé nezdají. :D To jak jednou člověk začne číst, tak to prostě dočte. :D Joo, já taky občas třeba když začínám psát článek, tak mám ještě dobrou náladu a ke konci článku chytnu depku. xD Viz článek s kresbou Blondie, kde jsem začínala mít depku z mé kresby Calypso... Nakonec.. není to úplně nejhorší, ale.. brácha se jí bojí. :D Což je potvrzení, že jako zombie bohužel vypadá. -_- xD

    Jinak pro mě taky nejsou monsterky a everky zdaleka vším, protože... mám hodně zájmů a věcí (jiné slovo pro pojetí toho všeho mě momentálně nenapadá), které miluju. Filmy (Piráty z Karibiku, Thora 2. díl, Karlíka a továrnu na čokoládu, seriál The Musketeers, ...), knihy (Bohové Olympu, Percy, Selekce, Skleněný trůn, Hostitel, Nejtemnější síly, Vlčí pramen, ....) a tak.. dále. :D A umění. A hudba.

    Sakra, tento kometn píšu nějak moc dlouho. Každopádně chci říct, že tě chápu, na ty články se budu těšit (ať už budou jakékoli... klidně bych přivítala i kecací články a diskusní témata! :D).

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že jsi zase tu. Já jsem ode dneška v sedmé a máme novou učitelku, takže jsem šťastná, protože ta minulá byla blbá!

    OdpovědětVymazat